Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bluebontje schreef:Ik rijd sinds kort met mijn tinkerkruising wedstrijden. Gaat best goed moet ik zeggen. Maar in mijn geval heeft hij wel wat moeite om te strekken. Hij neemt simpelweg niet van die grote stappen. Daar werken we hard aan.
Als iemand moeite met mijn paard heeft, gaan ze maar aan de andere kant van het inrijterrein rijden.
Iedereen rijdt die proef voor zichzelf. Het is geen wedstrijd wie de snelste is, tenslotte.
Een tinker kan net zo'n goede proef neerzetten als een ander paard. Voorbeelden genoeg. We moeten misschien wel wat harder oefenen.

Julia_Romeo schreef:gewoon doen
mensen die er niet van houden moet je je niet aantrekken, er zijn ook zat mensen die er wel van houden
bij mij in het M1 pony's loopt ook een tinker vaak in de prijzen

Dabo schreef:Gewoon doen hoor! Is juist leuk, eens wat anders in de ring!
Ik rijd zelf met een draver, dus ik weet hoe het is om met 'iets anders' te rijden!![]()
Veel succes!!

.
een fries? Maar ik eindig vaak bovenaan, dus dat is dan weer leuk 
WenK schreef:Ik rijd zelf sinds april ook officiele wedstrijden met mijn tinker. Ik heb nu 4 proefjes (2 wedstrijden) gestart en 3 wp's binnen. Ben nu 2 keer 4e geweest, 1 keer 2e en 1 keer 1e, je hoeft je dus heel niet te schamen.
Rare reacties? Ja soms wel, maar je rijd toch echt voor jezelf. Op mijn eerste wedstrijd was er iemand die mij niet voor wilde lezen omdat ik met een tinker reed (letterlijke woorden), tja dat is dan haar probleem denk ik dan. Zolang je er zelf plezier in hebt lijkt het me geen enkel probleem.

Lowara schreef:ik heb ook altijd een hengstenvlecht erin, en dan de staart gewoon los