mijn mening: nouja als je me pony niet mooi vind lopen ok, maar zeg dan wat ik fout, of wat er mis is. wat vinden jullie hiervan? hopelijk laten jullie een berichtje
achter.alvast bedankt
manon Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

achter.
manon
OOK in de B

Liedje schreef:Als je een 3 hebt verdiend krijg je een 3OOK in de B
![]()
Geen commetaar erbij vind ik dan weer slecht
yvotje14 schreef:Ik vind dat die jury helemaal gelijk heeft manon, ik had je een 2 gegeven!
Nee hoor grapje natuurlijk. Ik vind het absurd, té absurd voor woorden zelfs. Wedstrijden horen een stimulans te wezen voor die kinderen, het is tenslotte B en nog pony´s ook hoor. Met een 5 of een 4 weten ze ook wel dat ze het niet goed hebben gedaan. Ik vraag me dan dus ook altij af waarom jurys dan gelijk zó laag jureren. Dat is toch niet motiverend voor die kinderen? Ik ben heel benieuwd wat de mening van een jury hierover is, dus welke jury zil hier even op reageren?
Alvast bedankt,
Groetjes Yvotje14
Angelo schreef:yvotje14 schreef:Ik vind dat die jury helemaal gelijk heeft manon, ik had je een 2 gegeven!
Nee hoor grapje natuurlijk. Ik vind het absurd, té absurd voor woorden zelfs. Wedstrijden horen een stimulans te wezen voor die kinderen, het is tenslotte B en nog pony´s ook hoor. Met een 5 of een 4 weten ze ook wel dat ze het niet goed hebben gedaan. Ik vraag me dan dus ook altij af waarom jurys dan gelijk zó laag jureren. Dat is toch niet motiverend voor die kinderen? Ik ben heel benieuwd wat de mening van een jury hierover is, dus welke jury zil hier even op reageren?
Alvast bedankt,
Groetjes Yvotje14
"Ach, wat schattig, zo'n leuke pony met zo'n leuk meisje erop: die geven we maar een dikke winstpunt ".
Tuurlijk moet het motiverend zijn, maar kinderen van 12-13-14 jaar moeten maar een beetje tegen kritiek kunnen. Die zullen "niet goed" beter kunnen begrijpen als kinderen van een jaar of 6,7. Helemaal geen commentaar erbij vind ik erg slecht, maar winstpunten weggeven omdat het wedstrijden rijden anders niet motiverend is, dat gaat te ver...

yvotje14 schreef:Ik vind dat die jury helemaal gelijk heeft manon, ik had je een 2 gegeven!
Alvast bedankt,
Groetjes Yvotje14
mamabird schreef:Een drie is idd erg laag, maar dat hangt af van het getoonde. Bijv ernstige tactfouten, dan scoor je dus maar een drie. Maar over het algemeen geef ik die igv verzet.
Ik wil ook wel gemotiveerd en gestimuleerd worden uiteraard
Alanta schreef:Je kunt toch niet cijfers wat hoger houden omdat het zo'n leuke ponycombinatie is, als er iets goed fout zit, moet je daar ook gewoon een laag cijfer voor krijgen. Waarom zou dit in de B niet kunnen?! Ik snap best dat het knuffelgehalte van een B-ponycombinatie hoog is, maar je moet wel beoordeeld worden voor wat je waard bent, en als je een onderdeell niet hebt getoond of je pony verzet heeft getoond, ja dan zit je toch gauw op een 3.
Verder vind ik het niet kloppen dat er dan geen commentaar bij staat, ik laat mijn schrijfsters altijd zo veel mogelijk opschrijven, zodat de amazones en ruitertjes hier wat aan kunnen hebben.
Ik zou gewoon lekker doorknutselen, komt vast goed, suc6!
Lielle schreef:dat vind ik met een 3 en een 4 nog schappelijk beoordeeld eerlijk gezegd. Ik geloof dat ik 2 enen voor de moeite had gegeven.