daantjuhhh schreef:Maar ik vind het wel heel jammer als mensen een klein beetje onbegrip hebben voor iets dat jullie dan meteen zo heftig reageren.
Je begint al meteen over dat mensen de site als waardeloos bestempelen, maar dat word nertgens gedaan!
Je moest eens weten hoevaak we afgezeikt worden in mailtjes en hoe vaak er op diverse fora topics verschijnen over bijv. de kalender en over plaatsen die niet in de lijst staan (en waarvan de vereniging die dus niet geplaats heeft).
Elke keer probeer ik op een correcte rustige manier te reageren, maar soms wil ik me ook wel eens verdedigen.
Sorry dat het wellicht wat heftig overkomt.
In de beginpost wordt gevraagd "of jullie de site ook zo waardeloos vinden". Dus dat wordt wel gezegd.
crossmonster schreef:ik kan sommige concoursen nu niet terugvinden en dat vind ik heel vervelend, lijkt me logisch nietwaar ?
We zijn bezig met een oplossing, maar dat duurt nog even...
We proberen met man en macht de bezoekers zo tevreden mogelijk te houden. Als mensen met suggesties komen, passen we die toe als het een verbetering aan de site is.
Helaas kunnen we niet over al het benodigde materiaal beschikken omdat de KNHS ons nergens mee wil helpen. En dan moet je roeien met de riemen die je hebt en het door middel van tips van bezoekers telkens proberen te verbeteren.