*zucht* te laat-komers!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beukiej

*zucht* te laat-komers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 17:42

Bij ons op stal is er iemand (noemt geen namen) die ALTIJD met elke wedstrijd weer haastig moet vertrekken want anders komen ze weer laat dit en dat. Of ze vergeten iets dat is ook vaste prik, ik kan daar dus echt absoluut niet tegen en moet ook altijd een keer diep zuchten als ze op wedstrijd gaan en weer een te laat zijn.
Mijn vraag is nu: Ben jij vaak te laat op wedstrijd of ruim op tijd? Ik ben meestal ruim optijd, vorige keer op wedstrijd hebben we van te voren nog lekker rustig een patatje gegeten, niks geen gestress en alles lekker rustig op z'n tijd..
Dus: ben jij een haaster of een relaxer op concour??

Elinee

Re: *zucht* te laat-komers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:43

ruim optijd.
maar waarom zou jij je ergeren aan mensen die te laat zijn?
daar heb jij toch niet veel mee te maken?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:47

ik denk dat de mensen die altijd te laat zijn op wedstrijd, in hun dagelijk leven ook altijd te laat zijn (of moeten haasten).

Zelf rijd ik geen wedstrijden (meer) maar ben altijd overal te vroeg. Soms parkeer ik mijn auto bewust 3 straten verder omdat ik voor de zoveelste keer weer veel te vroeg op een afspraak ben (lees: als ik ver moet rijden soms wel 30 tot 45 minuten, ik ben als de dood om te laat komen, en wil dus ook als ik file heb op tijd zijn).

Bij mij is het gekomen omdat mijn ouders altijd overal te laat komen, en ik het zeer irritant vond.

Maar zoals ik al zei: wie op wedstrijden altijd te laat komt, zal het in het dagelijksleven waarschijnlijk ook altijd zijn.

Waarom een ander zich er aan zou ergeren? omdat het paard op high speeds wordt losgereden, daarbij soms ook wel helemaal niet (omdat de ruiter aan het treuzelen is geweest) en de wedstrijden door zulke personen vaak uitlopen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:48

altijd ruim op tijd Lachen
maar waarom maak je je zo druk over iemand anders?
Knipoog

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:51

Ik ben altijd op tijd op wedstrijden. En ook op afspraken, omdat ik dat gewoon erg belangrijk vind. Wel kom ik weleens te laat op school ofzo, maar dat is ook niet heel vaak. Ik kan me wel erg ergeren aan mensen die op een belangrijke afspraak te laat komen ofzo, waardoor je alles dus moet uitstellen, omdat zij dan te laat zijn.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:54

Ik ben altijd veelstevroeg. Zelfs afgelopen keer, toen ik er onderweg pas achter kwam dat de klok was verzet was ik nog een uur voor aanvang aanwezig Bloos

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:54

ik ben altijd op tijd... (lees veel te vroeg) ..
is vreselijk.. .. k kwam altijd een kwartier te vroeg op school aan en was dan de eerste....

nu sta ik een kwartier op de schoolbus te wachten Knipoog

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:57

meestal ruim op tijd. behalve paar weken geleden. loopt daar meestal in en had rekening gehouden met 2 uur speling. kwam daar aan aangemeld moest meteen erop en losrijden. toen was ik dus helemaal gestress. ook wa het maar 15 min losrijden was dus blijkbaar veel tekort voor mn paard.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:00

Ben ook ruim op tijd aanwezig.. heb geen zin om mij te haasten.. doe liever alles op mijn gemak.. Alleen als ik met vriendinnen/vrienden afspreek kom ik ALTIJD te laat.. Bloos! het zijn dan wel 5 min maar toch 5 min te laat.. ze weten het nu gelukkig wel... Clown

Maar waarom zou jij je er aan ergeren.. het is toch niet jouw probleem dat ze te laat komen..?!!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:13

Op concours zorg ik dat ik op tijd ben..
En voor afspraken ben ik ook op tijd..

maar ben ook weleens te laat..voor niet zo belangrijke dingen bv school Tong uitsteken
Wat dat betreft ben ik liever te vroeg dan te laat Bloos

Maar als het belangrijk is dat ik op tijd ben, ben ik ook op tijd. Schijnheilig

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:15

Ik ben altijd te vroeg, ook veel te bang dat ik te laat kom ergens.

Tsja, ik zou er niet tegen kunnen om overal op het laatste moment aan te komen zetten, maar andere mensen hebben daar geen problemen mee.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:18

Ik kom nooit te laat op verjaardagen date's of op belangrijke afspraken.. dan probeer ik toch wel redelijk op tijd te zijn...

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:19

Ik rij zelf geen wedstrijden,maar ik ken die types wel.
Terwijl ik zelf iemand ben van het plannen.
Het ergste is dat ze vaak ook nog net de ring in mogen,de mazzelaars

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:21

Meestal precies op tijd, dus niet ruim van te voren maar ook niet te laat Nagelbijten / Gniffelen

En vergeet eigenlijk nooit wat. Had wel een keer, twee linkerhandschoenen meegenomen Rolleyes

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:34

mirjamalvaro schreef:
Meestal precies op tijd, dus niet ruim van te voren maar ook niet te laat Nagelbijten / Gniffelen

En vergeet eigenlijk nooit wat. Had wel een keer, twee linkerhandschoenen meegenomen Rolleyes

en toen? Schijnheilig
Gewoon aangedaan? Clown

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:38

ik zit er al overin wanneer ik drijg te laat te komen op school ofzo. Dus nee ik ben meestal overal ruim van te voren, omdat ik mezelf ook erger als iemand anders te laat is.

suzana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:39

ik ben altijd minimaal een uur van tevoren op wedstrijd i.v.m evt. uitvallers... Mijn startkaart en startcoupons liggen ook altijd in het dashbordkastje van mijn auto zodat ik het niet kan vergeten..

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:41

Born2BCrazy schreef:
mirjamalvaro schreef:

en toen? Schijnheilig
Gewoon aangedaan? Clown

Inderdaad heb gewoon met twee linkerhandschoenen gereden en niemand heeft het gemerkt Schijnheilig Zat alleen niet zo lekker Tong uitsteken

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:45

Ok, ik ben dan wel de enige hier zo te zien, maar ik geef het toe..
Ik ben zo'n rampzalig geval die overal, maar dan ook overal te laat komt!!
School, stage, werk, verjaardagen, bruiloften, afspraken etc etc.
En ik doe het niet eens expres!
Het enige waarvoor ik wel aaaaltijd op tijd ben, zijn wedstrijden! Daar zorg ik echt voor.. En echt hele belangrijke dingen (sollicitatie oid) daar ben ik ook wel voor op tijd..

AllejandroJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 19:43

Urielle schreef:
Ik ben altijd veelstevroeg. Zelfs afgelopen keer, toen ik er onderweg pas achter kwam dat de klok was verzet was ik nog een uur voor aanvang aanwezig Bloos

dat klopt toch niet Tong uitsteken uur ging vooruit Clown
dus dan zou je telaat zijn? Tong uitsteken

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 19:47

het lijkt mij toch juist lekker als je paard helemaal mooi is en je zo'n anderhalf uur van te voren aanwezig bent zo kan je nog wat rondneuzen en nog je paardje mooi laten glimmen(meestal doe ik dat een dag van te voren wassen en helemaal klaar maken en inpakken in de trailer..)

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 19:53

Ik ben altijd gewoon op tijd. Soms veel te vroeg, vond ik ook weer niks, was ik veeeeel te relax tegen de tijd dat ik moest opzadelen Clown

maar ken die gevallen ook ja... altijd te laat, altijd alles snel, vervolgens slecht presteren (zoooo vervelend, had helemaal geen tijd op parcours te lopen en toen ik aan het opzadelen was moest ik de ring al in!) en dan de hele dag gaan zeiken..
Ga lekker een half uur eerder je bed uit denk ik dan...

Maargoed, kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Een file, wegafsluiting, paard dat ineens niet wil laden.,.. Als het standaard is, ja, dan kunnen die mensen zich gaan afvragen of ze uberhaupt wel interesse hebben in prestaties leveren...

(btw, normaal ben ik vaak wel te laat voor afspraken, thuis nog even dit of nog even dat doen en dan ineens moet ik haasten..)

indus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 20:06

Ik ben dramatisch!
Ik doe altijd mijn best om op tijd te zijn, maar op de een of andere manier ben ik altijd te laat.
Met wedstrijden probeer ik altijd ruim van te voren aanwezig te zijn, maar ook dat red ik ook altijd net op het nippertje.
Ik haat het, want het brengt een hoop stress en verkeersboetes mee, maar het lijkt erop dat ik mijzelf niet kan verbeteren.
Iets vergeten doe ik nooit, omdat ik weet dat ik zo ben zorg ik altijd dat ik de dag ervoor alles heb klaar liggen, zodat ik voor de verandering weer es de deur uit kan vliegen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 20:07

rakkertje13 schreef:
Urielle schreef:

dat klopt toch niet Tong uitsteken uur ging vooruit Clown
dus dan zou je telaat zijn? Tong uitsteken

Nou dat klopt toch? Tong uitsteken
Als de klok niet verzet was, was ik dus dik twee uur voor aanvang van mijn rubriek aanwezig en dankzij deze planning was ik met verzette klok gewoon NOG op tijd! Vork

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 20:18

Met belangrijke dingen ben ik ook wel optijd!
Maar op school wil ik nog welis telaat komen Knipoog