Welke tijden starten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Welke tijden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 22:26

hebben jullie er ook een hekel aan als je laat in de middag/'s avonds moet starten?
Ik start veel liever vroeger dat heb je die middag lekker vrij en kan je paard de wei nog even op Lachen

Perla

Re: Welke tijden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:31

ik heb liever smiddags want dan kan ik sochtens nog de benen en staart wassen (heeft ze minder tijd om t weer vies te maken, als ik de s avonds van te voren was zet ik haar vierkant in de stalbandages) en invlechten.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 07:36

Verschilt per niveau waneer je moet starten, de B is hier altijd 's morgens vroeg of juist heel laat, de L1 en L2 zitten altijd in de middag en de M-Z wisselen af met de B...
Mij maakt het niet veel uit, start liever later aangezien poownie nogal van het uitslapen is en 's morgens echt niet vooruit te branden. Haha!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:01

Ik rij liever laat in de middag of zelfs in de avond als dat ik in de ochtend moet starten. Dan moet ik de dag van tevoren mijn paard namelijk al wassen en vlechten, en hem op stal houden daarna. Als ik in de middag of avond start, kan ik het vlechten en wassen in de ochtend of middag doen op de dag dat ik moet starten. Ik vindt dat veel rustiger als in de ochtend mijn paard van stal halen en meenemen naar wedstrijd. En na de wedstrijd gaat ie zoiezo de wei weer op.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:09

ik heb helemaal geen voorkeur, maakt me niets uit. *LOL* Al heb ik liever niet dat ik 8 uur s'ochtends moet haha, dan moet ik veel te vroeg mijn bedje uit. Tong uitsteken

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 11:46

mirjamalvaro schreef:
ik heb helemaal geen voorkeur, maakt me niets uit. *LOL* Al heb ik liever niet dat ik 8 uur s'ochtends moet haha, dan moet ik veel te vroeg mijn bedje uit. Tong uitsteken

Ach voor de endurance staan we vaak om 5 uur al op stal als we een rit ver weg hebben, dressuur is daarbij vergeleken echt luxe Haha!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 11:59

Als ik om half 9 (is het vroegste tot nu toe) moet starten, dan betekend dat meestal dat ik om half 7 moet wegrijden, en dus vanaf 5 uur/ half 6 met mijn paard bezig ben.... en dan rij ik niet eens heel erg ver weg.... doe mij maar een start in de middag, dan kan ik tenminste uitslapen Lachen

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:17

Vippie schreef:
mirjamalvaro schreef:

Ach voor de endurance staan we vaak om 5 uur al op stal als we een rit ver weg hebben, dressuur is daarbij vergeleken echt luxe Haha!

Haha nou ik loop niet te mopperen ofzo hoor als ik vroeg moet starten, maar blijf liever tot 9 uur in bed liggen *LOL*

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:18

Het liefst in de vroege ochtend, zodat ik op de wedstrijddag zelf niet lang hoef te wachten voordat ik eindelijk mag, daar word ik alleen maar zenuwachtig van. Wassen en knippen (fjord) doe ik sowieso de dag van tevoren, geeft mijzelf een fijner gevoel als ik alles al klaar heb voor de volgende dag en kan ik in geval van spontaan opkomende strontvlekken een klein deel alsnog wassen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:28

Dat ligt eraan waar ik moet starten. Als het heel ver weg is (bijv. 2 uur rijden) dan natuurlijk het liefst zo laat mogelijk.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:15

Ik start ook liever vroeg. Lachen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 19:26

Ahh ik ben dus niet de enige Tong uitsteken
Ik ben blij als ik vroeg mag starten Lachen
wassen en invlechten doe ik trouwens altijd diezelfde dag, ookal moet ik erg vroeg Lachen

HinkevdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:30

Ik start liever wat later, zo kan mijn pony eerst nog even in de bak en kan ik hem nog ff rustig thuis inrijden.
Daarnaast is het een schimmel en als ik hem gewoon op de dag zelfs was, blijft hij veel schoner dan als ik hem de avond voor de wedstrijd was Bloos

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 21:06

Als ik laat moet starten gaat ie gewoon 's ochtends de wei in....
Ik vind later starten altijd wel fijn, nog lekker poetsen enzo.

xAshleyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 21:20

Mijn vriendin zit op paardrij Haha! die moet altijd op donderdag om 5 uur achterlijke tijd tog? Vingers aflikken

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 21:27

ik moet s'ochtends meestal voetballen dus liever in de middag of avond...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 07:59

Ik vraag bij opgave al om aan het eind van de rubriek te mogen want mijn reistijd bedraagt sowieso al minimaal anderhalf uur en onze stal gaat eigenlijk op zondag pas om half 10 open dus dan ben ik al lastig om mijn pensionhouder op de vrije zondag steeds uit bed te halen Haha!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:53

Ik heb liever aan het begin van de middag, want dan kan ik dr smorgens lekker wassen en vlechten Haha!

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 10:01

Het liefst start ik ook aan het begin van de middag, om 's ochtends nog te wassen en poetsen etc. Maar verder maakt het me eigenlijk niet heel veel uit wanneer ik moet starten Lachen

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:00

Zelf vind ik het altijd het prettigst als ik 's middags of in het begin van de avond moet starten.
Kan hij 's ochtends eerst nog even lekker zijn ei kwijt in de padock en dan kan ik daarna vlechten en wassen.

Met Uptown Girl vind ik dit ook altijd erg prettig omdat ik die vaak thuis voor de wedstrijd nog even longeer want die heeft altijd erg veel spanning.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 04:16

Ik liever 's ochtends; dan kan in alle rust nog even met mijn paard troetelen en zorgen dat ze er helemaal klaar is. .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:51

Zo tussen 11 a 13 u vind ik wel ideaal. Niet te vroeg en niet te laat, want 's ochtends zit je met eten en 'wakker' worden en als het zo rond 5u is dan zit er weer zo'n gat in je dag.

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:53

ik het liefst 's ochtends, dan is het nog lekker rustig Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:58

het maakt me weinig uit, het is wel fijn als ik tussendoor nog de cross kan verkennen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:13

Mij maakt het niet echt uit. Liever niet 's avonds laat. het liefst begin de middag.