Wie rijd er concours, heeft geen eigen trailer, geen auto die hem kan trekken en geen E rijbewijs? Als er uberhaupt al mensen zijn die aan deze eisen voldoen, hoe regelen jullie dat? Ik ben zeeer benieuwd!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sammie schreef:
Geen eigen trailer? check
Geen auto die 'm kan trekken? check
Geen E- rijbewijs? check
Hoe regel ik dit. Een lieve pappie die wel mag rijden met een trailer (heeft alles op motor na), een trailer die met anderen wordt gedeeld (kosten e.d.). De auto is eigenlijk het grootste probleem. Meestal gebruiken we die van de stalhouder, of van een andere kennis. Iig heb ik iets van 3 mensen om op terug te vallen om te rijden en iets van 2 á 3 auto's om op terug te vallen. Uiteraard ben ik hier altijd heeel dankbaar voor en ben ik hard aan het sparen voor een eigen trekkend voortuig, omdat dit meestal het grootste euvel is.
ik ben nog geen 18, dus kan ook verder niks.
) met de trailer

marquez1 schreef:Aardige paps heb je! Hoe vaak start je dan?
Ik rijd met lowara mee hier op bokt, heel gezellig altijd maar ze gaat straks op buitenland stage voor 3 maand. Ik heb ook nog een ontzettende lieve stalbaas die heel graag wil rijden, enig probleem is dat zijn dochter Z springen start, en een andere jongen een jong paard van hem B start. Ik zelf werk op de zaterdagen en de zondagen waarop ik dus B dresuur kan starten zijn op 1 hand te tellen. Ik denk dat ik dus maar noodgedwongen 3 maanden pauze in moet lassen. Wel heel jammer heb namelijk pas 2 keer gestart, en wil zo graag.
ik denk aan je hoor Loes!
pearl_tje schreef:Je mag als je wilt ook best een paar keer met mij mee rijden als we op dezelfde dagen concour hebben!
Die vind ik lief!