Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Yvonnelind schreef:Volgens mij mag je pas met een pony tussen de paarden als je 18 jaar bent...
_Marleen_ schreef:Ja met een D-pony mag je ook gewoon bij de paarden (tenzij je 18 bent, dan moet je verplicht tussen de paarden) alleen zou ik als ik jou was tussen de pony's gaan. Als je namelijk tussen de paarden moet rijden moet je 3x zo hard rijden voor een winstpunt...
xxx Marleen

*
Revanches schreef:Als je een niet zon spectaculaire pony hebt zal het zeer zwaar worden om bij de paarden in de winstpunten te rijden!!
Dus geniet nog van je ponytijd!
Fairro schreef:Okee dankje voor de tip, ik was ook niet echt van plan om tussen de paarden te rijden!
xx
_Marleen_ schreef:Ja met een D-pony mag je ook gewoon bij de paarden (tenzij je 18 bent, dan moet je verplicht tussen de paarden) alleen zou ik als ik jou was tussen de pony's gaan. Als je namelijk tussen de paarden moet rijden moet je 3x zo hard rijden voor een winstpunt...
xxx Marleen
Shanna16 schreef:Heb zelf ook een pony tussen de paarden gestart, mag volgens mij idd pas als je 18 of ouder bent (en dus je ponytijd af is.)