Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Urielle schreef:Ach, dan starten we daar massaal niet en dan zakken de inschrijfgelden vanzelf weer

horseyfries schreef:Urielle schreef:Ach, dan starten we daar massaal niet en dan zakken de inschrijfgelden vanzelf weer
Hoe bedoel je "daar"? Dit wordt wel een landelijke regel dus zullen er bijzonder weinig verenigingen zijn die minder gaan vragen, met als gevolg dat je voor een wedstrijdje met twee proefjes twintig euro, bijna vijftig gulden...., lichter bent.
Leuk als je een gezin met drie kinderen hebt of het gewoon al niet al te breed hebt, maar niet heus!

Urielle schreef:(Ben trouwens benieuwd WAAROM het is, want dat houdt dus in dat de KNHS ook meer geld vraagt aan de verenigingen... waarvoor dat?)
remsy schreef:Ik las dit idd ook net, en zat echt te kijken![]()
Wat is het nut ervan??
Waar is de tijd gebleven van 5 gulden per proef
MISTRAL94 schreef:Urielle: Het idee is leuk maar er zijn genoeg mensen die het niet uitmaakt er gewoon blijven starten. Dit is eigenlijk net zoiets, als die acties tegen de hoge brandstofprijzen helaas een gebed zonder end
) 
Starbreeze schreef:remsy schreef:Ik las dit idd ook net, en zat echt te kijken![]()
Wat is het nut ervan??
Waar is de tijd gebleven van 5 gulden per proef
Dat was ook direct mijn eerste reactie![]()
En wat dacht je van die startcoupons, die waren ooit ook 1 GULDEN per stuk..