Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Chocolaatje

Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 19:35

Vrijdag 13 oktober heb ik alle gegevens voor de startkaartaavraag netjes opgestuurd. Natuurlijk drie keer nagekeken of het er wel écht allemaal goed in zit, want anders duurt het allemaal zo lang.

Dus afgelopen maandag (17 dagen later) ben ik toch maar is gaan bellen, aangezien ik aanstaande zaterdag wedstrijd heb. Dit kreeg ik te horen:
Door een nieuw systeem zijn alle startkaartaanvragen vertraagd tot drie en een halve week.
Maar, zij dat mevrouwtje, het kan maar zo zijn dat het morgen bij je in de bus ligt.

Vandaag lag het dus nog niet in de bus, dus heb ik wéér gebeld. Dit keer kreeg ik een wat liever vrouwtje aan de lijn, die vertelde dat het inmiddels wel op de site staat vermeld. Na uitleggen over mijn wedstrijd heb ik het verzoek gedaan of de KNHS mij niet twee blanco coupons aan kan bieden. Gelukkig ging zij daarmee accoord, en als het goed is liggen ze morgen bij me in de bus.

Meer mensen die hun startkaart nog verwachten?

Scum

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 22:31

Ik hoop voor je dat het goedkomt. 2 jaar geleden ben ik overgestapt naar een andere club. Halverwege oktober zijn de startkaarten aangevraagd. Na heel veel boze telefoontjes heb ik ze gekregen rond 6 januari (rond 10 uur 's avonds en de volgende dag had ik mijn eerste wedstrijd voor die nieuwe club!!!).

Moet je nu ook 16 euro per blanco coupon betalen?

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 22:42

Nee, hoop ik tenminste. Dat kunnen ze niet maken.

Maar ik denk het niet hoor, ik zij namelijk tegen de telefoniste dat zij mooi de inschrijfkosten mogen betalen als ik door hun niet deel kan nemen (die moet je natuurlijk bij annulering doorbetalen), of dat ze me wel blanco coupons toe aan kon bieden. Toen heeft ze dus die blanco's aangeboden en niks over een prijs gezegd.

Als het goed is heb ik ze morgen in de bus, ben benieuwd!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 22:44

carly22 hier op bokt wacht ook echt al heel lang..
die mense van de knhs doen niks lijkt het wel

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 22:49

Ja ik hoor zoveel reacties. Allemaal negatief. En adviezen zijn altijd: 'gewoon héél vaan héél boos bellen!' Nou dat zegt al genoeg.

Ik vond het wel heel bijzonder dat ze zomaar accoord ging met mijn voorstel, want dat was anders gewoon €32,- geweest! (Áls ik die nu niet hoef te betalen ten minste..)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 23:00

ik vrees dat je ze moet betalen..zo is de knhs nu eenmaal tsja..en als je heel vaak boos beld heb je ook een probleem, mag je niks meer..kom je op een ''zwarte lijst'' zegmaar..kan je nagaan hoe groot die lijst is *LOL*

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 07:44

Hebje dan al wel een combinatienummer? anders heb je niets aan die blanco's

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 07:48

mijn buurjongen kampt met dit zelfde probleem....lang leve het knhs...

anne_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 08:40

ik hoop dat je 'm nog krijgt, bij de KNHS loopt de boel soms helemaal in het honderd. Zelfs met meetbrieven kopieeren hebben ze soms nog moeite.

Nen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 09:18

Er gaan bij de KNHS idd soms dingen mis, maar laten we het niet te negatief bekijken. Heb namelijk al vaak genoeg een erg goede service gehad daar!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:25

tsjah ze zijn nu eenmaal niet zo vlot bij de KNHS... hihi. Ben benieuwd wanneer ik mijn startkaart krijg. Heb ook begin oktober alles op de post gedaan.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:00

Ligt misschien ook aan de tijd vt jaar Knipoog . Na oktober startkaart goedkoper en ook alweer nieuwe aanmeldingen voor volgend jaar...

Ik heb samen met een stalgenootje afgelopen februari een startkaart aan gevraagd en die waren er binnen 2 weken OK dan!

Nou nog succes ermee !!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:07

Ze hebben een nieuw computersysteem bij de KNHS en daar zijn wat problemen mee.
Wij hebben startcoupons 4 weken geleden besteld en die waren nog niet binnen, dus er even achteraangebeld en toen zeiden ze dit dus.
Normaal zijn ze er binnen een week al.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:11

Bij mij is alles zeer netjes op tijd afgeleverd!
Geen problemen gehad en alles netjes op tijd Lachen

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 21:33

oosterhoff schreef:
Hebje dan al wel een combinatienummer? anders heb je niets aan die blanco's
Wat laat jij me schrikken! Heb nog geen combinatienummer, maar dat wist dat vrouwtje aan de lijn aangezien ik nog niet eens in het bestand stond en ze heeft die coupons deels voor me ingevuld, ze wilde het nummer van Gea (pony) weten..

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 09:14

Ik wil ook vanaf Januari startten, maar ik heb nog niks aangevraagd! Dat zal ik dus maar snel doen.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 11:49

Ik belde net een vriendin op die twee keer met blanco coupons heeft gestart (óók gedoe met het niet krijgen van haar startkaart), en zij had toen nog geen combinatienummer, en die -in totaal- zes winstpunten zijn toch echt zeker erbij opgeteld, aangezien ze vorige week haar eerste wedstrijd in een klasse hoger heeft gereden.

mara_lover: Je hebt kans dat wanneer je het in januari aanvraagt het minder lang duurt tot je hem binnen krijgt, máár als je nu alles opstuurt heeft de KNHS ruim anderhalve maand om jouw dingen op te sturen, dus zou ik inderdaat ook voor dat laatste gaan. En dan maar weer hopen dat je het in januari binnen krijgt hahaha.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:13

Ik heb ook aangevraagd, dit weekend 1e wedstrijd, maar heb ook nog niks binnen...

RevanchesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:28

De mijne is ook aangevraagd,3weken terug(ongeveer zelfde datum als de TS). En nee ik heb ook nog niks binnen.

Marga62

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:48

Ben zelf secretariaat van een vereniging. Had de laatste keer (ca. 2 weken geleden) mijn bestelde coupons binnen een week binnen. Als het te lang duurt is vaak een telefoontje genoeg.
Ze lopen inderdaad bij de KNHS wat achter, maar dat is altijd zo aan het eind van het jaar (nov-dec-jan). Wij houden hier als vereniging ook rekening mee en vermelden dit ieder jaar ook weer naar onze leden, zodat zij daar weer rekening mee kunnenhouden als ze starkaarten, coupons e.d. nodig hebben.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 15:14

mijn aanvraag van 2 okt. is pas net afgerond. Ik heb afgelopen zaterdag de startkaart met coupons ontvangen. In de tussentijd wel een wedstrijd gereden met een blanco startcoupon

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 15:17

blanco coupons waren trouwens het voorstel van de knhs zelf. Dat is in ieder geval wel super!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 15:23

Ik heb donderdag naar knhs gebeld omdatr ik zaterdag wedstrijd had, ze konden me niet helpen zeiden ze dus ik heel boos geworden en ja hoor kreeg 2 gratis blanco coupons heb ik nog nagevraagd en heb zat. gestart ook zonder combinatie nummer ..

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 15:25

ik w8 ook al 4 weken op mijn startkaart *zucht* Ik kreeg hetzelfde te horen toen ik belde.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 17:38

Dagie schreef:
Ik heb donderdag naar knhs gebeld omdatr ik zaterdag wedstrijd had, ze konden me niet helpen zeiden ze dus ik heel boos geworden en ja hoor kreeg 2 gratis blanco coupons heb ik nog nagevraagd en heb zat. gestart ook zonder combinatie nummer ..
Precies zelfde verhaals als ik. Maar ben jij er zeker van dat ze gratis waren?

Heb hem overigens nog niet binnen..