Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Romykiki schreef:Ja, ik ben via via in contact gekomen met iemand uit de 'paardenwereld'. En ik help daar zo af en toe op stal, en ga mee op concoursen, en in ruil daarvoor krijg ik dekje, jas, teugels e.d.
Maar waarom wil je een sponsor dan? Om de kosten een beetje te dekken of voor een leuk logo?![]()
En degene waar ik bij op stal loop, die heeft een echt groot sponsor, en die heeft het aangeboden, omdat de naam van de ruiter toch redelijk bekend staat in de sport.
Dusja....
Ga eens kijken of mensen in je naaste omgeving geen interesse hebben ofzo....
)
Romykiki schreef:Aha, dat is wel balen ja.
Voor de héle grote bedragen heb ik geen sponsor,(trailer met terreinwagen zou leuk zijn)
Maar voor de leuke dingetjes is het wel mooi![]()
Misschien maar heel onbeschoft gaan rondmailen bij (online)ruitersportzaken ofzo, ach.. Nee heb je Ja kun je krijgen, ze kennen je toch niet
Sjonniej schreef:Sorry, het klinkt heel hard maar je hoeft er niet op te rekenen dat zomaar iemand jou eventjes een veewagentje sponsord. Dan zal je je toch eerst moeten bewijzen, de sponsor moet er tenslotte wel wat aan hebben. Zeker een financiële bijdrage zal je niet zomaar krijgen als je 'maar' gewoon in de basis leuk meerijdt. Een dekje met logo ofzo gaat misschien nog lukken als je in het M/Z zit, maar eerder hoef je daar niet op te rekenen.
Zelf hebben wij kleding gesponsord gekregen, dus truien, polo's etc. Maar dit zijn kennissen die gewoon van alles 3 dingen extra hebben bestelt, dan alleen voor zichzelf en de werknemers.
((nee grapje,, ze zorgt overigens voor het tuig, dekjes, vervoer etc.))

Zep schreef:Als je mijn ouders niet meetelt heb ik geen sponsor
eerlijk gezegd heeft het ook positieve dingen, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen, sta niet onder druk om te presteren en bepaal zelf of en wanneer een paard verkocht moet worden.

hij betaald mijn lidmaadschap en de rest.. dat vind ik al heel wat.. als je het uitrekent.. maar goed.. volgens mij als je echt zo'n veewagentje wil ( a la 40.000 euro) dan moet je misschien eerst in de kijkers RIJDEN.. dus maar goed.. succes dan maar..jipkip schreef:haha sponsor.. uh tja dat is toch mijn pappiehij betaald mijn lidmaadschap en de rest.. dat vind ik al heel wat.. als je het uitrekent.. maar goed.. volgens mij als je echt zo'n veewagentje wil ( a la 40.000 euro) dan moet je misschien eerst in de kijkers RIJDEN.. dus maar goed.. succes dan maar..
ik hoop ook altijd nog op die ene rabobank directeur die aan de zij lijn komt kijken en mij het duurste van het duurste sponsort.. maar goed.. iedereen moet iets hebben waar die over droomt toch?
laat maar weten als het gelukt is! SUCCES!!!
(van 4000)Urielle schreef:Als B/L-ruiter is de kans wel erg miniem dat je een sponsor krijgt die een financiele vergoeding geeft in ruil voor reclame als je het bedrijf verder niet kent. De ruiters die sponsors hebben in de basissport is bijna altijd het bedrijf van familie, vrienden, werkgevers of goede kennissen die sponsoren.