hebben jullie een sponsor?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elodie1

hebben jullie een sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 22:34

hallo bokkers,

et volgende vroeg ik me dus af. hebben jullie een sponsor voor je wedstrijden? ik ben namelijk op zoek naar een sponsor, maar weet nog niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken, heeft een van julie tips? en kunnen jullie me vertellen hoe dat in zijn werk gaat?

groetjes leonie

Bladieblaa

Re: hebben jullie een sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:37

Nee, was het maar waar Haha!

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:43

Ja, ik ben via via in contact gekomen met iemand uit de 'paardenwereld'. En ik help daar zo af en toe op stal, en ga mee op concoursen, en in ruil daarvoor krijg ik dekje, jas, teugels e.d.
Maar waarom wil je een sponsor dan? Om de kosten een beetje te dekken of voor een leuk logo? Clown
En degene waar ik bij op stal loop, die heeft een echt groot sponsor, en die heeft het aangeboden, omdat de naam van de ruiter toch redelijk bekend staat in de sport.
Dusja....
Ga eens kijken of mensen in je naaste omgeving geen interesse hebben ofzo.... Lachen

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 22:51

Romykiki schreef:
Ja, ik ben via via in contact gekomen met iemand uit de 'paardenwereld'. En ik help daar zo af en toe op stal, en ga mee op concoursen, en in ruil daarvoor krijg ik dekje, jas, teugels e.d.
Maar waarom wil je een sponsor dan? Om de kosten een beetje te dekken of voor een leuk logo? Clown
En degene waar ik bij op stal loop, die heeft een echt groot sponsor, en die heeft het aangeboden, omdat de naam van de ruiter toch redelijk bekend staat in de sport.
Dusja....
Ga eens kijken of mensen in je naaste omgeving geen interesse hebben ofzo.... Lachen

hahah, nee niet voor een leuk logo, maar om inderdaad de kosten wat te dekken... ik ben namelijk steeds weer afhankelijk van vervoer, en zou graag een mini vrachtwagentje willen alleen de wegenbelasting en verzekering kan ik niet in mijn eentje betalen...

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 23:00

Aha, dat is wel balen ja.
Voor de héle grote bedragen heb ik geen sponsor,(trailer met terreinwagen zou leuk zijn Clown)
Maar voor de leuke dingetjes is het wel mooi Lachen

Misschien maar heel onbeschoft gaan rondmailen bij (online)ruitersportzaken ofzo, ach.. Nee heb je Ja kun je krijgen, ze kennen je toch niet Clown

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 23:03

Romykiki schreef:
Aha, dat is wel balen ja.
Voor de héle grote bedragen heb ik geen sponsor,(trailer met terreinwagen zou leuk zijn Clown)
Maar voor de leuke dingetjes is het wel mooi Lachen

Misschien maar heel onbeschoft gaan rondmailen bij (online)ruitersportzaken ofzo, ach.. Nee heb je Ja kun je krijgen, ze kennen je toch niet Clown

heb idg een advertentie gezet op marktplaats Clown

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:08

Als B/L-ruiter is de kans wel erg miniem dat je een sponsor krijgt die een financiele vergoeding geeft in ruil voor reclame als je het bedrijf verder niet kent. De ruiters die sponsors hebben in de basissport is bijna altijd het bedrijf van familie, vrienden, werkgevers of goede kennissen die sponsoren.

Naivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:13

Ik heb een sponsor en ben net afgelopen zondag voor de eerste keer in de B gestart. En inderdaad zoals Urielle zegt is dat mijn eigen werkgever. Ze sponsoren mij en een vriendin met dekjes, dekens en wedstrijdkleding.

Ben er super blij mee!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:29

Sorry, het klinkt heel hard maar je hoeft er niet op te rekenen dat zomaar iemand jou eventjes een veewagentje sponsord. Dan zal je je toch eerst moeten bewijzen, de sponsor moet er tenslotte wel wat aan hebben. Zeker een financiële bijdrage zal je niet zomaar krijgen als je 'maar' gewoon in de basis leuk meerijdt. Een dekje met logo ofzo gaat misschien nog lukken als je in het M/Z zit, maar eerder hoef je daar niet op te rekenen.

Zelf hebben wij kleding gesponsord gekregen, dus truien, polo's etc. Maar dit zijn kennissen die gewoon van alles 3 dingen extra hebben bestelt, dan alleen voor zichzelf en de werknemers.

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:31

Wij hebben met de caroussel groep een sponsor.. wij zijn hieraan gekomen omdat 2 mensen waarvan dat bedrijf is in de groep meerijden Lachen

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 18:00

Sjonniej schreef:
Sorry, het klinkt heel hard maar je hoeft er niet op te rekenen dat zomaar iemand jou eventjes een veewagentje sponsord. Dan zal je je toch eerst moeten bewijzen, de sponsor moet er tenslotte wel wat aan hebben. Zeker een financiële bijdrage zal je niet zomaar krijgen als je 'maar' gewoon in de basis leuk meerijdt. Een dekje met logo ofzo gaat misschien nog lukken als je in het M/Z zit, maar eerder hoef je daar niet op te rekenen.

Zelf hebben wij kleding gesponsord gekregen, dus truien, polo's etc. Maar dit zijn kennissen die gewoon van alles 3 dingen extra hebben bestelt, dan alleen voor zichzelf en de werknemers.

ik snap heus wel dat je niet zomaar een veewagen van iemand krijgt. maar als ik niks probeer weet ik zeker dat ik nog geen dubbeltje krijgt. ofterweil wie niet waagt wie niet wint!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:30

Nee daar heb je gelijk in. Maar zolang jouw naam bij niemand bekent is, zal geen sponsor er heil in zien om in jou te investeren.
Basissport wordt alleen gesponsord door vrienden, familie en aanverwant.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 18:52

ik ben men auto rij instructeur aan het over halen hahahah

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:56

Ik rijd geen wedstrijden, maar als ik dat zou doen zou ik gesponsord worden door mijn oom en tante.
Zij zijn namelijk de mensen achter 'Indra' en 'ISPH' dus ik zit dicht bij het vuur als ik het ooit nodig heb Lachen

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:47

Ik wordt gesponserd door de eigenaresse van het paardje die ik rijd Haha! ((nee grapje,, ze zorgt overigens voor het tuig, dekjes, vervoer etc.))

Maar ik heb zo-iets een sponsor verdien je, die krijg je dus niet zomaar!
Als je wat bekender wordt in de sport dan heb je wel meer kans dat mensen je willen sponseren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:44

Als je mijn ouders niet meetelt heb ik geen sponsor

eerlijk gezegd heeft het ook positieve dingen, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen, sta niet onder druk om te presteren en bepaal zelf of en wanneer een paard verkocht moet worden.

augurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:40

Zep schreef:
Als je mijn ouders niet meetelt heb ik geen sponsor

eerlijk gezegd heeft het ook positieve dingen, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen, sta niet onder druk om te presteren en bepaal zelf of en wanneer een paard verkocht moet worden.

Nou reken die ouders maar wel mee!! Ben zelf ouder en sponsor.
Durf niet te gaan rekenen wat het in de loop van de jaren gekost heeft.
Maar het heeft wel z'n vruchten afgeleverd. Lees onderschrift!

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:49

Wat jij wilt zou iedereen wel willen. Ik moet erg hard werken om op wedstrijd te kunnen gaan. Zoals de meeste mensen hier op bokt. Voor iedereen is het hobby en deze hobby kost nou eenmaal een hoop geld. Dat moet je accepteren. En ik denk niet dat er iemand z'n knip opentrekt om jou leuk op wedstrijd te laten gaan. Er lopen legio mensen rond die dat heel graag zouden willen. incl. mijzelf. 1 advies is hard studeren en een fijne baan zoeken. Dat heb ik ook gedaan.

Smeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:24

Ik denk wat al wel vaker is gezecht... Dat je een vrachtwagentje niet voor elkaar krijgt... Maar dekjes, dekens, (zdels, hoofdstellen) kleding nog wel voor mekaar krijgtmaareen vrachtwagentje??,, misschien een trailer,,maar je kunt het proberen,, maar ik geef je weinig hoop..Verward

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:45

Onze ponyclub wordt wel gesponsord. Heb het rijjasje niet hoeven betalen Lachen

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:25

Mijn ouders, want we hebben een eigen trainingsstal Knipoog
Dus op de dekjes staat de naam van onze stal, op de vrachtwagen ook, jassen, dekens ed Lachen

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:20

haha sponsor.. uh tja dat is toch mijn pappie Haha! hij betaald mijn lidmaadschap en de rest.. dat vind ik al heel wat.. als je het uitrekent.. maar goed.. volgens mij als je echt zo'n veewagentje wil ( a la 40.000 euro) dan moet je misschien eerst in de kijkers RIJDEN.. dus maar goed.. succes dan maar..

ik hoop ook altijd nog op die ene rabobank directeur die aan de zij lijn komt kijken en mij het duurste van het duurste sponsort.. maar goed.. iedereen moet iets hebben waar die over droomt toch?

laat maar weten als het gelukt is! SUCCES!!!

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 12:31

jipkip schreef:
haha sponsor.. uh tja dat is toch mijn pappie Haha! hij betaald mijn lidmaadschap en de rest.. dat vind ik al heel wat.. als je het uitrekent.. maar goed.. volgens mij als je echt zo'n veewagentje wil ( a la 40.000 euro) dan moet je misschien eerst in de kijkers RIJDEN.. dus maar goed.. succes dan maar..

ik hoop ook altijd nog op die ene rabobank directeur die aan de zij lijn komt kijken en mij het duurste van het duurste sponsort.. maar goed.. iedereen moet iets hebben waar die over droomt toch?

laat maar weten als het gelukt is! SUCCES!!!

40000? een goede oude tweedehands ben ik al tevreden mee hoor Tong uitsteken (van 4000)
maaja ben nu aan het sparen voor een auto die een trailer kan trekken en een trailertje, duurt waarschijnlijk wel een jaar, maaja dat moet dan maar

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:32

Urielle schreef:
Als B/L-ruiter is de kans wel erg miniem dat je een sponsor krijgt die een financiele vergoeding geeft in ruil voor reclame als je het bedrijf verder niet kent. De ruiters die sponsors hebben in de basissport is bijna altijd het bedrijf van familie, vrienden, werkgevers of goede kennissen die sponsoren.

Super gezegd, en hier sluit ik mij bij aan OK dan!

En nee, ik heb dus ook geen sponsor Knipoog

Wel een hoop lieve mensen, die mij hun paard, trailer, auto, e.d. lenen zodat ik mijn hobby, want dat is het wat verder kan uitoefenen als alleen in de bak oefenen Lachen

diandra_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:35

Mn moeder,,, Nee ik heb geen sponsor