Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sappos schreef:Onder het jasje is misschien mooier maar bij dresuur vind ik het helemaal niet mooi staan. Bij springen kan het wel over het jasje want ik denk dat als je het eronder doet het net lijkt alsof je een soort harnas aan ben.

Cassidy schreef:Er overheen. En voor een dresuurwedstrijd zou ik hem helemaal aflaten.

Tody schreef:Inderdaad, overheen dus!
Maar toch, er zijn andere manieren (van voorbereiden). Het is natuurlijk als veiligheid achter de hand nooit af te raden.
Maar als je bang bent er af te vallen - klinkt vast bot, maar goed - zou ik nog even lekker thuis blijven rijden, of les nemen - desnoods op een mak paard - .
Ik vind dat altijd zo naar, mensen die hun paard niet onder controle hebben op een wedstrijd!
Maar dat zal vast niet het geval zijn, dus.... lekker over de jas dragen, eronder is echt geen gezicht!
Tody schreef:Inderdaad, overheen dus!
Maar toch, er zijn andere manieren (van voorbereiden). Het is natuurlijk als veiligheid achter de hand nooit af te raden.
Maar als je bang bent er af te vallen - klinkt vast bot, maar goed - zou ik nog even lekker thuis blijven rijden, of les nemen - desnoods op een mak paard - .
Ik vind dat altijd zo naar, mensen die hun paard niet onder controle hebben op een wedstrijd!
Maar dat zal vast niet het geval zijn, dus.... lekker over de jas dragen, eronder is echt geen gezicht!