Eerste wedstrijd..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Plaatje1990

Eerste wedstrijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 07:37

Hey,
Ik heb gisteren me eerste wedstrijd verreden met 174 punten dus een 5e plaats.
Is dit goed voor 1e keer? hij was wel heel druk in de ring en naaide er 1x tussenuit maar verder ging alles spr!

Kus Paulaaa

Robin6833

Re: Eerste wedstrijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 07:39

ik heb zometeen 1ste wedstrijd:| k hoop dat t dan bij mij ook zo goed gaat als bij jou:| meestal wordt ze gek in der eentje.. mja we zien wel

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 07:41

suc weeeeet ik veel hoeveel

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 07:41

Succes Pling bij mij ging het ook niet super hoor!! Hij is ook heel wild in zn eentje in de ring!! MJa kUS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:10

Ik vind 174 voor de eerste keer goed hoor, je hoeft toch niet altijd winstpunten te halen, nee ik vind het goed Haha!

Amelieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 11:16

Proficiat aan allen Pling

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 11:59

Dankje Pling

delete

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 19:48

Zolang je zelf vind dat het goed is gegaan, is het goed gegaan. Het hoeft inet altijd van je punten af te hangen!
Succes verder.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 19:54

Das waar Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 10:55

delete schreef:
Zolang je zelf vind dat het goed is gegaan, is het goed gegaan. Het hoeft inet altijd van je punten af te hangen!
Succes verder.

idd, het gaat om je eigen gevoel. Als je hebt laten zien wat je kan, moet je tevreden zijn!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:04

Ik vind het hardstikke netjes voor de eerste keer! Zolang je eigen gevoel er goed over is, is het altijd goed Lachen

Gisteren had ik ook mijn eerste wedstrijd (althans, eerste wedstrijd op dit paard, weer voor het eerst sinds 3 jaar ofzo), werd eerste met 187 Bloos

laura86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:47

Ik hoop dat het bij mij ook zo goed gaat, heb aanstaande zaterdag mijn eerste wedstrijd met een 3-jarige.

Bobta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 15:30

Hartstikke goed van je! OK dan!
Go jij! Go jij! Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

GeartsjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:12

Hay, ik heb al jaren een eigen paard (7 jaar). Nu heb ik een nieuw paard (1 jaar beleerd), hij is heel goed en ik wil graag wedstrijden met hem rijden, hij is namelijk een toppertje en ik vindt het zonde om het niet te doen.
Alleen is het zo dat ik 19 jaar ben en ik ben bang dat iedereen veeel jonger is dan mij... Is dit ook zo, of valt het mee, zijn er ook wel ouderen ruiters die rijden in de B.

ik wil dus ook binnenkort beginnen met wedstrijden rijden...(dan ben ik wel bijna 20)... zijn er meer mensen die dit hebben?

btw, ik rijd met een fries... is dat een nadeel t.o.v. andere paarden?
heb eens gehoord dat de meeste juryleden niet heel erg gecharmeerd zijn van friese paarden in de dressuur...

barlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:17

Voor de allereerste keer is het heel netjes om 174 p te halen. Dus wees maar trots op jezelf en op je paardje.

Hay, ik heb al jaren een eigen paard (7 jaar). Nu heb ik een nieuw paard (1 jaar beleerd), hij is heel goed en ik wil graag wedstrijden met hem rijden, hij is namelijk een toppertje en ik vindt het zonde om het niet te doen.
Alleen is het zo dat ik 19 jaar ben en ik ben bang dat iedereen veeel jonger is dan mij... Is dit ook zo, of valt het mee, zijn er ook wel ouderen ruiters die rijden in de B.

ik wil dus ook binnenkort beginnen met wedstrijden rijden...(dan ben ik wel bijna 20)... zijn er meer mensen die dit hebben?

heb eens gehoord dat de meeste juryleden niet heel erg gecharmeerd zijn van friese paarden in de dressuur...

Ik zie veel volwassenen ook in de B. Dus gewoon proberen met je Fries.

barlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:19

barlie schreef:
Voor de allereerste keer is het heel netjes om 174 p te halen. Dus wees maar trots op jezelf en op je paardje.

Ik zie veel volwassenen ook in de B. Dus gewoon proberen met je Fries.

Vorige berichtje probeerde ik de tekst van een ander in een wit hokje te plaatsen. Is niet gelukt. Hoe werkt dat?

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 11:28

Ik heb een Fjordje geen Fries Pling

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:32

GeartsjeS schreef:

Iedereen moet toch in de B beginnen? De 10-jarigen, maar ook als je 50 bent.. Natuurlijk ben je dus niet de oudste, en zelfs áls je dat wel zou zijn moet je er gewoon schijt aan hebben Knipoog Als je goed rijdt, ben je zo in de L1 Lachen

barlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:33

Nee, dat was tegen Geartsje. Maar het lukte mij niet om haar tekst in het wit te plaatsen. Dus was het een beetje verwarrend.

GeartsjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:02

BEDANKT....
Lachen lijkt me erg leuk om te doen...

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:09

Ik denk dat het goed is wanneer je er zelf te vrede mee bent! Als het voor jou gevoel goed ging dan moet je er blji mee zijn. Het ene paard is net wat verder de eerste keer, en het andere paard is zo nuchter dat hij niet omkijkt van het hele wedstrijd gebeuren. Dat is dus niet zomaar te zeggen denk ik.
Al vind ik het zeker niet slecht!
Ik heb een aantal weken geleden ook voor het eerst een wedstrijd gereden. Dit was zelfs nog onderling en op een terrein waar ik altijd reed. Wij hadden 179 punten, en hier was ik echt heel blij mee!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:53

hai,

daar ben ik het mee eens, als het voor jezelf goed voelde, moet je tevreden zijn.

Ik had afgelopen zondag een wedstrijd de 1e keer voor paardje en was super tevreden, ze kan nog wel eens een zeikerd zijn, ze ziet dan ineens allemaal kabouters etc.
maar in de proef was ze geweldig.

Ikke helemaal blij en toen de uitslag 1e met 191 punten.
zelfs met minder punten of laatste plaats had ik nog tevreden geweest.

gr

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 20:05

Gefeliciteerd ik heb 10november me tweede maak me nog steeds zorgen over de volte in rechtergalop hij peert gewoon de andere kant op en thuis lukt het me al niet en hij is al HEEL moeilijk op wedstrijd

mietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:08

netjes voor een eerste wedstrijd! Ik ga vrijdag voor het eerst met mijn 3-jarige (ga zelf elk weekend weg, voor dit paard alleen eerste keer) en ik denk dat wij een proef van 6 minuten binnen 3 minuten kunnen rijden Knipoog uhum... Bloos hij gaat nogeen beetje hard haha komt goed Knipoog
Succes verder allemaal!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:00

Jemig, hoe moet ik me dan wel voelen, bijna 40, en na 22 jaar weer voor het eerst de ring in, ik ga me zo wel erg oud voelen.............
Ik rijd een Andalusier, of ze daar van gecharmeerd zijn zal me een worst zijn, ik moet er alleen meer moeite voor doen, vooral met verruimen, dat is vergelijkbaar met jou fries, dus moet je proberen de rest netjes te rijden, hef je die punten weer wat op!