Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!danamuts schreef:SB??????

). Verkeerde stelling, helemaal over de schouder weg laten vallen en zelfs paarden die gewoon rechtdoor naar de hoefslag liepen, het was echt een ramp.
Ik mag 15.10 onze kunsten laten zien, helaas ook in 20x40 en deze oefening is idd best pittig! Goed je buitenteugel/binnenbeen erbij en je binnenhand wat van de hals richting het bordje doen, uiteraard zelf goed mee in de beweging door naar het bordje te kijken. Succes!! Marliesvr schreef:Inderdaad een beetje sjoemelen door de SB iets eerder in te zetten en dan de volte iets eerder te draaien. En wat betreft je tweede vraag, goed kijken naar het bordje en je daarop richten. Niet naar de hoek richten.
Succes ermee!
Egni schreef:Marliesvr schreef:Inderdaad een beetje sjoemelen door de SB iets eerder in te zetten en dan de volte iets eerder te draaien. En wat betreft je tweede vraag, goed kijken naar het bordje en je daarop richten. Niet naar de hoek richten.
Succes ermee!
![]()
Kijken en kijken en kijken, daar ga je vanzelf naar toe.
Tempo desnoods iets lager houden in deze hele lijn.
), dan heb je net wat meer 'adem' om op de hoefslag te komen
. Tempo lager zou ik niet doen, lijkt meteen alsof je er veel moeite mee hebt en je impuls verliest, dan kun je beter een half metertje te kort komen op 't eind

danamuts schreef:SB??????
Sammie schreef:danamuts schreef:SB??????
goh, mag ik misschien weten wat jullie bedoelen met SB?
Leek me duidelijk dat ik toch reageerde op danamuts met d'r SB??????? terwijl je dus ook gewoon netjes kunt vragen wat er met SB wordt bedoeld
Sammie schreef:nee echt??? Goh dat wist ik niet.Leek me duidelijk dat ik toch reageerde op danamuts met d'r SB??????? terwijl je dus ook gewoon netjes kunt vragen wat er met SB wordt bedoeld