Toen kreeg ik mijn punten, 180. Dan ben je teleurgesteld. Je hebt naar je idee zo'n fijne proef gereden. Hebben jullie dat ook wel eens. Ook was ik het niet eens met het commentaar. Had voor de ontspanning een 5
En ze was nog nooit zo ontspannen geweest terwijl ik daar normaal toch wel een 6 of 7 heb staan.Kunnen jullie daar goed mee omgaan. Als je punten tegenvallen. Ik baal er nu nog steeds een beetje van. Omdat we zoveel hebben meeggemaakt. En nu gaat het goed. En dan nog steeds 180 terwijl we met spanningsfouten nog wel hogere punten hebben gereden.
Dit staat bij wedstrijdverslagen
Ach eigenlijk valt het wel mee. Het was toch nog 180 maar....
Tarah liep gisteren echt enorm lekker. Ik kwam de proef uit. En toen werd er gezegd. Nou dat zou normaal 2 wp in 1x zijn. (onderlinge, telt niet mee voor wptelling) en mijn vriendin die regelmatig 190 195 rijd in haar wedstrijd proeven zei tegen mij. Nou als je nou geen 190 haalt. En ze was zo lekker los. lekker van mijn hand af. Eindelijk eens ontspannen op wedstrijd. Dat hebben we nog nooit eerder meegemaakt. En toch nog B + 7 met alle spanning.
De punten vielen vies tegen namelijk 180. De jury vond dat ie de gehele tijd tegen de hand was. Daar heb ik niks van gemerkt . Ik heb proeven gereden waarbij ze wel tegen de hand was en ook 180 gehaald. Dus baalde er heel erg van om dan nu alsnog 180 te krijgen. Helemaal omdat ik niks had gevoeld en omstanders er helemaal niks van gezien hadden . Gelukkig was ik niet de enige die heel raar commentaar meekreeg van de jury, want er kwamen allemaal mensen die voorbij kwamen omdat ze echt niks hadden gevoeld met wat de jury zei.
Ook heb ik foto's en die laten ook duidelijk zien dat er niks niet tegen de hand was ofzow, helaas kan ik die niet plaatsen, want mijn vriendin heeft ze gemaakt en opgestuurd maar nu wil de comp ze niet goed opslaan. En ze zijn zo mooi.
Maarja, heb in ieder geval heerlijk gereden, en denk dat we redelijk uit ons dipje zijn gekomen.
Bedankt allemaal!!!
denk ik
aar hopen we dan maar op. 
Proficiat voro je twee proeven in elk geval