Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die afstand maakt opzich ook niet heel veel uit. Caira schreef:hmm ik baal er enorm van, het betekent voor mij dat ik geen wedstrijden meer bij alcmaria kan starten en ik zeg dus ook mijn lidmaatschap op! Ik ga wel starten bij HCE. Goedkoper en stukken dichterbij nu.
.

sphinxie schreef:Kreeg vanmiddag een brief van mijn vereniging, Alcmaria Hippix, dat de wedstrijden vanaf 1 januari 2007 georganiseerd gaan worden bij Manege Beukers in plaats van bij Manege van Poelenburgh. Ik vind het zelf wel een positieve ontwikkeling, ik startte namelijk niet meer omdat er vrij weinig parkeerruimte is voor de trailers en omdat niet echt dichtbij was. Aan de andere kant, voor de mensen die op Poelenburgh stonden of waarvoor dit juist dichtbij was, lijkt het me erg jammer. Stond overigens wel te kijken dat ik het nog nergens gelezen had, meestal ben ik wel redelijk op de hoogte van dit soort dingen. Maar vroeg me even af, hoe denken de andere wedstrijdruiters over de nieuwe locatie?