Waarom zou je het secretariaat op zondag lastig vallen als er nog 6 andere dagen in de week zitten..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
amondi schreef:Als je op zondag niet bereikbaar wilt zijn voor het secretariaat bestaat er een prachtige uitvinding: het antwoordapparaat of Voice mail! Kan ook op de maandagochtend of vrijdagmiddag worden ingeschakelt.
amondi schreef:Als zondag voor jou not done is, neem je zelf maatregelen. Je mag er niet vanuit gaan dat een ander weet wat jouw rustdag of tijd is.
Relaxed schreef:Jij wil niet na 10 uur gebeld worden en iemand anders niet op zondag, dus gewoon bellen op de normale tijden op een doordeweekse avond of op zaterdag...
Urielle schreef:Relaxed schreef:Jij wil niet na 10 uur gebeld worden en iemand anders niet op zondag, dus gewoon bellen op de normale tijden op een doordeweekse avond of op zaterdag...
En hoeveel paardenmensen zijn er doordeweeks op een schappelijke tijd thuis? Fulltime werkende mensen komen zelf pas tegen 22 uur thuis of nog later, ik zou het onbeschoft vinden om dan nog te bellen. Op zaterdag zijn mensen ook vaak de hele dag weg (concours, boodschappen, familieuitjes, bezoek...) en dan zit je weer op de late avond. Kun je ook weer niet maken.
Ik denk daarom dat de tijden waarop iemand gebeld wil worden zo individueel bepaald zijn, dat de veiligste methode bepaalde beluren zijn, antwoordapparaat/voicemail of idd via e-mail (maar dan moet er wel gelezen worden....)
Ik word meestal op normale tijdstippen gebeld. Mocht ik er niet zijn dan heb ik een voicemail of men kan een mailtje sturen via startlijsten. Ik probeer altijd binnen 2 dagen terug te bellen of mailen. Ik ben zelfs eens op 2e kerstdag in de ochtend gebeld voor een plekje. Dat was mijn uitrust moment of ik had de voicemail aan moeten zetten.