Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Djuukiej schreef:Ja weet ik, maar vind het niet echt nuttig om nog erg lang in de B te blijven, aangezien het LK alleen om de prijzen gaat (en er toch geen grote kans is dat ik in de prijzen rijdt.)

GeJe schreef:Met anderhalve maand tussen de selectie en de kampioenschappen kun je toch eigenlijk niet van de ruiters verwachten dat ze niet promoveren? Is er trouwens weer een 60% regel voor Friesland? En even off-topic: dat leuke concours.. is dat Noorwolde?
Djuukiej schreef:Ja maar aan de andere kant is het wel een enorme ervaring die je niet snel nog eens zal beleven..
OMG, wat te doen, wat te doen..
. Het is een gewone dressuurwedstrijd, net zoals andere. Met het verschil dat je daar nog geeneens een winstpunt kunt halen (en daar heb je ook niks meer aan omdat je al voldoende punten hebt om te promoveren).
Ik weet het echt niet..Scum schreef:Geloof me, het is een gewone wedstrijd. Er zijn er heel veel die door mogen, dus zo speciaal is het niet.
Lielle schreef:de info van amondi gaat over hun regio (Noord Nederland) en niet over Limburg.
Ik ben echt nog hardstikke groen zeg..