Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eowyn04 schreef:In de B zullen ze misschien niet zo moeilijk erover doen, maar naarmate je hogerop komt, gaan ze daar zeker moeilijk over doen.
, vreselijk.KarinvdM schreef:eowyn04 schreef:In de B zullen ze misschien niet zo moeilijk erover doen, maar naarmate je hogerop komt, gaan ze daar zeker moeilijk over doen.
Ook in de B krijg je daar aftrek voor.
LittleRose schreef:Tong vastbinden daar denk ik nieteens over na, vreselijk.
Ik krijg gewoon thuis les van een vriendin (rijd Z2) maar zij heeft hiervoor niet echt goede tips oid.
Weet iemand hoe ik hem dit dan zo goed al mogelijk af kan leren?

LittleRose schreef:Okee bedankt
Ik heb een enkelgebroken watertrens.
Heb ook een tijdje gereden met een dubbelgebroken bit maar hierbij was het precies hetzelfde.
ze rijd nu M cle0o_o0 schreef:volgens mij mag het alleen een aanmerking zijn maar geen punten er af.. ik rijd Z2 en die van mij doet het ook nog wel eens maar nooit problemen mee gehad.

miss_gant schreef:Een vriendin van me heeft het ook gehad, en die had echt het idee dat ze daarom benadeeld werd. Het is ook niet echt een harmonieus beeld natuurlijk, dus ik denk dat dat goed zou kunnen. Helpt het niet om de neus-en sperriem goed aan te snoeren?
Citaat:cle0o_o0 schreef:
volgens mij mag het alleen een aanmerking zijn maar geen punten er af.. ik rijd Z2 en die van mij doet het ook nog wel eens maar nooit problemen mee gehad.
Dan heb jij echt geluk gehad. Want het mag echt niet.