Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Smystique schreef:Van mij mogen zulke lui verwijderd worden. Dát vind ik pas asociaal.
Heb zowieso een hekel aan jankende kinderen op evenmenten/markten/winkels/etc
Wat moet zo'n kind daar, alsof je hem daarmee plezier doet.
..Maar wees tijdens de proef gewoon stil! Ben je er niet mee eens vertrek je maar. Eigenlijk zouden ze bordjes moeten ophangen: Stilte tijdens een proef anders wordt u uit deze ruimte verwijdert
Zou er egt van uit m'n vel springen als ik t zou horen..

Schimmelig schreef:Het lijkt mij logisch dat zoiets je uit je concentratie haalt. Het is geen concert! Mobieltjes uit, monden dicht en huilende kinderen laat je thuis
Schimmelig schreef:Het lijkt mij logisch dat zoiets je uit je concentratie haalt. Het is geen concert! Mobieltjes uit, monden dicht en huilende kinderen laat je thuis
chelsea82 schreef:Die Z paarden zijn zo sensibel, zo geconcentreerd en noem maar op, dat ze veel sneller in de spanning raken dan een B paard. De meeste B/L paarden zijn brave doorgewinterde paardjes die kijken nergens van op.Dit zien een hoop mensen niet in.
De meeste Z paarden waren ook eerst B paarden. En de meeste Z paarden hebben er toch wel ietsje pietsje meer wedstrijd ervaring dan het gemiddelde B paard. Daarnaast is het gemiddelde Z paard ook stukken ouder dan een B of L paard.
Sammie schreef:chelsea82 schreef:Die Z paarden zijn zo sensibel, zo geconcentreerd en noem maar op, dat ze veel sneller in de spanning raken dan een B paard. De meeste B/L paarden zijn brave doorgewinterde paardjes die kijken nergens van op.Dit zien een hoop mensen niet in.
Dit is toch wel een hele domme en onlogische conclusie.De meeste Z paarden waren ook eerst B paarden. En de meeste Z paarden hebben er toch wel ietsje pietsje meer wedstrijd ervaring dan het gemiddelde B paard. Daarnaast is het gemiddelde Z paard ook stukken ouder dan een B of L paard.
fanclubE_Gal schreef:Over het algemeen is dit toch wel zo. van een Z paard wordt meer gevraagd, ze moeten scherper aande hulpen staan enz.
Wat dacht je van de boeren met de klompen? Die binne bie die tugers wa welkome ô!Citaat:misschien zijn het wel penny meisjes die een rugzakje mee nemen en lekker een zakje chips open scheuren, luidruchtig gaan kauwen en intens genieten van de sport!