Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:
)
zitten zo fijn
oversized schreef:Je mag ze gewoon dragen, maaaaaaar er moet een gladde zool onder zitten anders mag het niet. Dit heeft idd te maken met de veiligheid van de betreffende zool als deze in een beugelriem steekt. (heeft ook in de Paard & Sport gestaan)
Sodera schreef:Die nieuwen mogen volgens mij gewoon, je valt nl wel gelijk uit de blokjes.. 2 vriendinnen van me rijden er ook gewoon mee!!
amondi schreef:Voordat je de volgende keer gaat zoeken moet je eerst even langsgaan in de FAQ van Lielle.
Dan vind je o.a. dit stukje uit het dressuur regelement:
Laarzen
Zwart of donkerblauwe laarzen, eventueel met bruine kappen. Zwarte jodphurlaarsjes met gladleren chaps in dezelfde kleur zijn ook toegestaan. Uiteraard netjes gepoetst.
Dus zolang ze blauw of zwart zijn, mag verder alles. Zolen, veters, ritsen, korte of lange, maken helemaal niks uit.
amondi schreef:Voordat je de volgende keer gaat zoeken moet je eerst even langsgaan in de FAQ van Lielle.
Dan vind je o.a. dit stukje uit het dressuur regelement:
Laarzen
Zwart of donkerblauwe laarzen, eventueel met bruine kappen. Zwarte jodphurlaarsjes met gladleren chaps in dezelfde kleur zijn ook toegestaan. Uiteraard netjes gepoetst.
Dus zolang ze blauw of zwart zijn, mag verder alles. Zolen, veters, ritsen, korte of lange, maken helemaal niks uit.
Citaat:Tenzij het verenigingstenue wordt gedragen dienen deelnemers in de ring te verschijnen, gekleed in:
/knip
- een paar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen, al dan niet voorzien van bruine kappen of zwarte jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren chaps.
/knip
De combinatie van beugel en rijlaars dient zodanig te zijn dat in geval van nood de voet de beugel ongehinderd kan verlaten.
Pellie schreef:vraag ik mij even af waarom een gladde zool veiliger zal zijn dan een grove? weet iemand dat?