Zo kom ik dus nooit hoger als de B.
Liefs Marlot
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zo kom ik dus nooit hoger als de B.
) En bij de paarden rijden is toch ook niet zo erg ?
)
te starten bij de paarden is het zoveel moeilijker dan?
renskek schreef:Het kan me wel voorstellen dat je liever bij de pony's start. het niveau ligt nou eenmaal lager bij de pony's. Maar als je hard traint kom je er bij de paarden ook wel!
MLOTTxRAVEL schreef:Zo kom ik dus nooit hoger als de B.
miss_penny schreef:Bij zon klein verschil moet je hem wel ingemeten krijgen hoor.
Knor schreef:miss_penny schreef:Bij zon klein verschil moet je hem wel ingemeten krijgen hoor.
Wat bedoel je hiermee? sjoemelen en dan toch bij de pony's starten? en wat als iemand er over gaat klagen dat er met een paard bij de pony's wordt gestart en hij alsnog wordt nagemeten, dan heb je een probleem.
Knor schreef:Wat bedoel je hiermee? sjoemelen en dan toch bij de pony's starten? en wat als iemand er over gaat klagen dat er met een paard bij de pony's wordt gestart en hij alsnog wordt nagemeten, dan heb je een probleem.
MLOTTxRAVEL schreef::( Zo kom ik dus nooit hoger als de B.![]()

Ik kocht mijn pony als een Dtje (1.37m) en hij werd na 5 jaar nagemeten voor mn startkaart en was toen 1.355m. Ik weet zéker dat ie verkeerd gemeten is bij de laatste omdat hij de hele stal doorvloog en de meetlat maar ergens halverwege zn rug snel is geplot.
Maar als ze me nou controleren en het is toch een D (wat het dus gewoon is
) ?? friezenluver schreef:wat ik me altijd afvraag waarom mensen het zo erg vinden... om met een euhmm... bijna paardte starten bij de paarden is het zoveel moeilijker dan?
tis echt stom!
Udo2001 schreef:Het komt zelfs voor dat ze van E pony's D pony's maken. En hoe dat gebeurt wil je liever niet weten, ze halen een klein stukje schoft weg.