Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
)

en dit werd niet op een aardige manier verteld!soofenflo schreef:Afgelopen zondag....
Toen ergerde ik mij aan mijn jury mevrouw.
De eerste twee groepen met mensen... laag gescoord, de laatste groep zéér hoog. Ik heb bij de laatste groep gekeken, en die proeven waren niet bijzonder ( lees: rennende paarden, figuren slecht, amazones slordig)
Later zat de jury mevrouw in de kantine... En liep ze te brullen dat ze geen idee had hoe ze die proeven moest beoordelen en dat ze maar wat gedaan had...
Sorry, maar daar betaal ik geen startgeld voor.
maar eens moet toch een 1e keer zijn dat je gaat starten in een hogere klasse(bij willem en mij is het zo dat wij groeien naarmate we meer proeven hebben gereden), maar om dat nou meteen zo af te kraken. wacht dan netjes tot de 2e proef klaar is, in half uur tijd kan je nl nog veel verbeteren aan je zelf en je paard.

Unika schreef:Als ze combinaties van eigen vereniging (hoe slecht ze soms ook gereden hebben) boven aan zetten.
Miss_Petit schreef:Ik erger mij niet, tis mijn hobby en die vind ik nog steeds leuk!
Wat ik soms wel vervelend vind, is een leeg protocol. Dus cijfers, maar geen enkel commentaar. En/ of ze in dat geval ook niet later willen toelichten. Tot nu toe heb ik eigen altijd wel een punt gereden, maar een beetje uitleg/ commentaar is wel erg fijn. Zo weet je wat fout ging, verbeterd moet of nog veel beter kan
Unika schreef:Als ze combinaties van eigen vereniging (hoe slecht ze soms ook gereden hebben) boven aan zetten.
Is mij ook wel eens opgevallen...
zoutje2006 schreef:vorige zomer was ik toch wel zo pissig op een jury. Ik had voor mijn gevoel ( anderen zeiden het ook ) de beste L2 proef tot dan toe gereden. Ik ging na de proef naar de auto toe om te bedanken voor het jureren vraagt de jury: wat vond je er zelf van. Toen zei ik dus zo van ik vond het veel beter gaan als vorige week. ( de week ervoor had ik die jury ook gehad, ging niet zo goed sprong galop verkeerd aan, en er zaten nog meer fouten in de proef maar had toch nog 163) zegt die jury dus van ja dat vind ik ook. Kijk ik even later bij de uitslagen zie ik gewoon dat ik 3 punten minder had als de keer ervoor, terwijl hij toen ook nog de galop verkeerd aansprong dus -2 extra. dus in totaal 5 punten minder, voor een proef die stukken beter was :S