Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Of anders een brief schijven met de reden en eventueel een dierenarts verklaring er bij. Dus ik ga maar af wachten wat dat gaat worden. Sjonniej schreef:Als je paard zich echt open loopt, kan je dit door een DA laten vaststellen en vrijstelling vragen....
Jeskoo schreef:Domme vraag misschien maar waarom is beenbescherming in de lagere klasses in de dressuur eigenlijk niet toegestaan? Mijn eigen paard wil zich in zijn enthousiasme in de middendraf nog wel eens raken. Beenbescherming is toch alleen maar ten goede van je paard?

luna1986 schreef:Het paard is een spikkel. Ik heb de knhs gebeld en die zei dat we dan gewoon niet moesten startenOf anders een brief schijven met de reden en eventueel een dierenarts verklaring er bij. Dus ik ga maar af wachten wat dat gaat worden.
daantjuhhh schreef:Die van mij strijkt ook.
Helaas moeten ze inderdaad af.
Ik heb een x met mogen starten toen was het zo zwaar blubber buiten.
De jury auto's moest het terrein opgetrokken worden (van het veld aftrekken zie je nog weleens, maar erop??)
Toen was een ringmeester langs de jury wagens gegaan en mocht je van de jury je bescherming om laten.
Alleen de Z1 en Z2 mochten niet.
!