Ook toeschouwers zijn natuurlijk van harte welkom.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oversized schreef:ja joh doe dat dan effe.... je hebt nog een dikke week!!
komma schreef:Dan hoef ik ook niet aan de Bach Rescue. Scheelt weer klauwen vol geld. Haha.
KarinvdM schreef:Waar tover is zo snel muziek vandaan? Ik heb daar helemaal geen verstand van, bovendien bien in a-muzikaal...
!
) dat een keertje oefenen daar wel voor helpt ! grandeur schreef:Ik doe mee!
Echt superfijn dat er dit jaar vóór de finale weer een oefenwedstrijd is!
Vorig jaar was dat niet zo, en toen reageerde die van mij wel errug heftig op de muziek...![]()
![]()
![]()
Denk (hoop) dat een keertje oefenen daar wel voor helpt !
maaaaaar we hebben nog maar heel weinig deelname, dus waarschijnlijk gaat het niet door......
ik ben nog minstens 20 deelnemers nodig... Marja schreef:Je hebt nog 20 inschrijvingen nodig?!
Maar goed, voor degenen die nog een kur nodig hebben:
www.marvins.nl vanaf €39,95 kun je een kant en klare kur bestellen incl. choreografie.
. Daar ben ik altijd bang voor met zo'n standaardkur.
oversized schreef:heb je iets gemist??!!
!oversized schreef:maaaaaar we hebben nog maar heel weinig deelname, dus waarschijnlijk gaat het niet door......ik ben nog minstens 20 deelnemers nodig...
oversized schreef:Schijnbaar is iedereen al goed genoeg en hoeft men dus niet meer te oefenen!!! hihi
Angelo schreef:Wordt ook zo saai als iedereen met een Abba kur aan komt zetten he. Daar ben ik altijd bang voor met zo'n standaardkur.
.