Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urielle schreef:Hoe gaan je M-proeven thuis? Ik vond het persoonlijk destijds met mijn drukke paard juist fijn dat de onderdelen snel op elkaar kwamen zodat ik hem een beetje bezig kon houden. In de B en L verveelde hij zich en ging juist daardoor klieren en kijkerig worden.
Zitten alle oefeningen er bevestigd op? Kan hij de lichte graad van verzameling voor het M aan?
Michelle77 schreef:Vanaf april mag je tot de 30 winstpunten, dus als je er zelf nog niet zeker van bent, dan zou ik gewoon nog in het L2 blijven.
Je hebt er nu 17, dus je kunt zoiezo nog 1 x starten, rij je gewoon 2 wp dan kun je die andere nog starten en evt in april gewoon blijven in het L2
Kris25 schreef:Als je de volgende wedstrijd 4 wp rijdt, dan zeg je de wedstrijd daarna af en kun je nog gewoon in de L2 gaan starten in April, tis helemaal niet slecht om even niet op wedstrijd te gaan, geen druk enz. Wel fijn dat je paardje het zo goed doet, ben daar maar blij mee

. Ze zijn echt niet lastig te rijden en als je zo scoort in het L2 moet het echt wel te doen zijn. Daarnaast is het voor de drukke paarden juist fijn als je ze net wat meer aan de gang kunt houden, maar je hebt echt nog wel grijze stukken in de proeven hoor! Je hoeft dus echt geen hak-op-de-tak proef te rijden, gewoon netjes rondsturen en dan is er denk ik niks aan de hand. 
Gitta1977 schreef:Bewust je proeven verknallen? Keertje 'per ongeluk' de verkeerde kant oprijden ofzo... En lekker een paar weken overslaan met de wedstrijden, is voor je paard ook wel eens lekker!
In Januari maar 1 wedstrijdje en nu afgelopen weekend. QuijoSavan schreef:Gitta1977 schreef:Bewust je proeven verknallen? Keertje 'per ongeluk' de verkeerde kant oprijden ofzo... En lekker een paar weken overslaan met de wedstrijden, is voor je paard ook wel eens lekker!
Ze heeft dus net vakantie gehadIn Januari maar 1 wedstrijdje en nu afgelopen weekend.
En ellen82: HC L2 starten vind ik beetje doelloos.
Ik mag toch ook HC M1 starten? En dan alsnog weer keertje L2 proef starten?
Gisteren herinnerde mn moeder mij er nog even aan dat waar ik moet starten het maar tot L2 ging, balen!
... Nogmaals, als je meerdere keren >65% scoort heb je gewoon niks meer te zoeken in het L2 als je je wp's bij elkaar hebt. Dan heb je echt wel bewezen dat je dat niveau aan kunt en dat je klaar bent voor een stapje hoger.