Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 

nina62 schreef:Bij de KNHS hoef je geen startgeld te betalen bij Regio-en nederlandse kampioenschappen. Naar welk kampioenschap zou jij gaan dan?
Citaat:Deelnemers, die zich niet of niet via de daarvoor geldende richtlijnen afmelden, dienen het inschrijfgeld te allen tijde aan de wedstrijdgevende organisatie te voldoen. Leden die het inschrijfgeld niet (tijdig) voldoen kunnen, door de wedstrijdgevende organisatie bij de KNHS worden voorgedragen voor een heffing conform de Wedstrijdtarievenlijst.
oversized schreef:ja hoor wij betalen ook gewoon startgeld tijdens de kampioenschappen....en als je afzegt kort van tevoren ben je dat startgeld gewoon verschuldigd..
vlasta schreef:Ik zou dus gewoon naar die wedstrijd gaan hoor....
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je niet het erf af mag om daar naar toe te gaan.
Ik ken een heleboel mensen die in en om de manege daar staan en er is niks aan de hand...

Anoniem schreef:vlasta schreef:Ik zou dus gewoon naar die wedstrijd gaan hoor....
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je niet het erf af mag om daar naar toe te gaan.
Ik ken een heleboel mensen die in en om de manege daar staan en er is niks aan de hand...
Sorry, maar ik vind dit wat simpel gedacht!
Wedstrijden gaan bij jou zo te horen voor de gezondheid van je paard!
Als er Rhino hier in de buurt zou heersen (wat nu het geval is) zal ik zeker nooit op wedstrijd gaan om alle mogelijkheden op besmetting te voorkomen.
Ook zal ik niet met de gedachten kunnen leven dat door mijn paard andere paarden op stal besmet raken en dus erg ziek worden.
De gezondheid van mijn paard is mij veel meer waard dan een simpel amateur wedstrijdje!