Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sizz schreef:Het hoeft tegenwoordig niet 4 x zo hoog te zijn, dit was eerder wel zo. Ook mochten er geen geldprijzen uitgereikt worden aan ponyruiters (wel in de vorm van waardebonnen).
Tegenwoordig mag dit wel en er zijn weinig wedstrijden die geen geldprijzen geven. (bij mij in de buurt)
In Noord - Holland is er een wedstrijd waar je 5 euro inschrijfgeld betaald en 5 euro aan waardebonnen krijgt als eerste prijs.
)
Sizz schreef:In Noord - Holland is er een wedstrijd waar je 5 euro inschrijfgeld betaald en 5 euro aan waardebonnen krijgt als eerste prijs.

Fun_Fun schreef:Wat een knieperts allemaal zeg.
Als je hier eerste bij de pony's bent heb je al snel 15 euro te pakken.
En 6e (meestal hebben we 6 prijzen) 5 euro.
gomir schreef:En ik heb een donkerbruin vermoeden waar dat is
Je kunt alles exact terugzoeken in het KNHS-reglement, maar daar was je al achter zo te zien.
heidehofs schreef:t maximale dat ik een keer heb gekregen voor een 1e prijs was 40 euro. en dat was dan in een z proef (outdoor) maar indoor krijg je gemiddeld zown 10 euro per proef. ze zijn echt niet gul met t geld op sommige verenigingen. maar kijk maar is als je je na sluitingsdatum opgeeft ..dan moet je soms ook 2,50 'administratiekosten' betalen. of als toevallig vergeet af te melden bellen ze naar je huis toe en krijg je later een rekening met 2,50 belkosten om na te vragen of je wel start. terwijl je die mensen nog geen 20 sec aan de telefoon hebt. tja..iedereen wil natuurlijk zo veel moglijk geld.
) Monieck schreef:Ik heb laatst een keer 150 euro gewonnen:D

superwoman schreef:Ik heb ook liever geld of een waardebon ipv een beker