Hoe bewaren jullie je rozetten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Hoe bewaren jullie je rozetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 13:20

Even een vraag: Hoe bewaren jullie je rozetten die jullie hebben gewonnen.
Ik heb ze aan de muur hangen aan een stuk elastiek. Ik hang ze dan gewoon daaraan op. Maar inmiddels raakt mijn muur al aardig vol en heb ik geen ruimte meer en ik vind het ook een beetje slordig staan. De rozetten hangen schots en scheef door dat elastiek.....Wie heeft er nog leuke en creatieve ideen? Het leukste is toch wel als ze te zien zijn.....

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:23

Ik heb bovenlangs alle muren van mijn kamer een stuk ijzerdraad hangen, daar hangen ze aan. De bedoeling is dat er een hele rand rondom de bovenkant van de muur komt te hangen. Ik vind het wel leuk, maar wel een beetje penny

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:25

Ik plak ze met buddy op de muur.
Maar dat word wel steeds minder mooi.
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen,
met ijzerdraad of touw.

Mijn bekers staan op mijn boekenkast, maar dat zijn er niet zoveel, een stuk of 2/3.
En mijn medaille's hangen om een beker.
Laatst bijgewerkt door Fun_Fun op 25-01-06 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:25

ik reed alleen als manege ruitertje wedstrijdjes op de manege maar ik heb ze zo aan de rand van mijn beker's hangen

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:32

Ik heb ze nu allemaal in een grote doos, mijn bekers enzo. Alleen zijn het er een beetje teveel, past er niet meer bij. Eerst had ik mijn rozetten ook aan een touwtje langs de muur van mijn kamer en voor mijn bekers had ik aparte plankjes, maar daar vind ik mezelf nu een beetje te oud voor

di_Segno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:32

Ik heb ze in mn zadelkast hangen

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:34

Ik heb al mijn rozetten opgehangen aan een touwtje,en dit touwtje hangt aan mijn muur. (touwtje van 6,5 m lang,en helemaal vol met rozetten... )
Plus daarbij hangt mijn NL kampioenslint in een grote fotolijst met een foto!

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:36

Dan heb je er vast niet zoveel Romykiki, zoveel kunnen daar toch niet in?

Oretha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 13:36

meiske16 schreef:
Ik heb al mijn rozetten opgehangen aan een touwtje,en dit touwtje hangt aan mijn muur. (touwtje van 6,5 m lang,en helemaal vol met rozetten... )
Plus daarbij hangt mijn NL kampioenslint in een grote fotolijst met een foto!

Oretha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 13:38

ow mijn quote ging ff mis...maarre meiske16...super goed hoor Nederlands kampioen...Nu hangt je muur tog ook wel heel vol met die rozetten?! Bij mij past het niet meer

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:45

_tarja_ schreef:
ow mijn quote ging ff mis...maarre meiske16...super goed hoor Nederlands kampioen...Nu hangt je muur tog ook wel heel vol met die rozetten?! Bij mij past het niet meer

Ik heb het in de rand van de muur/plafond gemaakt. EN als mijn kamer vol is,breid ik wel uit naar de Studeerkamer! Maar dat zal nog wel even duren!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 25-01-06 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:47

Ik heb er twee hangen, waar ik erg veel waarde aan hecht en erg trots op ben.
De rest zit in een doos. Mijn bekers heb ik nog wel staan.

Oretha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 13:53

meiske16 schreef:
_tarja_ schreef:

Ik heb het in de rand van de muur/plafond gemaakt. EN als mijn kamer vol is,breid ik wel uit naar de Studeerkamer! Maar dat zal nog wel even duren!

Ja dat kan natuurlijk ook Hangen jou rozetten wel recht dan aan dat touwtje? Bij mij hangt er echt zo'n boog in omdat het topzwaar wordt? Ik wil het zo graag netjes recht hebben

Van

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:57

ik heb ze met dubbelzijdig plakband op de muur geplakt
maar ik heb ook schuine muren dus aan een touwtje of ijzerdraad lijkt niet echt.

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:01

_tarja_ schreef:
meiske16 schreef:

Ja dat kan natuurlijk ook Hangen jou rozetten wel recht dan aan dat touwtje? Bij mij hangt er echt zo'n boog in omdat het topzwaar wordt? Ik wil het zo graag netjes recht hebben
Ze hangen idd in een boogje ja! Geen problemen mee hoor!

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:04

Ik heb ze in een la gepropt Kijk er nooit meer naar om. Wel heb ik boven mijn bed 2 bekers staan, en daar heb ik de bijbehorende rozet aangehangen. En ik heb aan het oude naambordje van mijn pony, een rozet hangen (de 1e en de laatste ) die wij laatst gewonnen hebben.

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:06

_tarja_ schreef:

Dan kan je het beste het draadje op meer plaatsen vast maken. Met ijzerdraad blijft het zoiezo beter recht zitten.

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:28

Kylan schreef:
_tarja_ schreef:

Dan kan je het beste het draadje op meer plaatsen vast maken. Met ijzerdraad blijft het zoiezo beter recht zitten.

Dat heb ik idd ook gedaan,dus het hangt als het ware in meerdere boogjes!

Midnight16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:48

Mijn rozetten hangen overal; op mijn eigen kamer aan mijn fotolijstjes, op mijn zusjeskamer aan haar boekenplanken en in de stal bovenaan de staldeuren
Mijn bekers zijn in mijn kamer op een boekenplank, in mijn kledingkast, beneden in een kast en op mijn moeder's kamer

Merr

Re: Hoe bewaren jullie je rozetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:49

Aan de muur aan een touw

JumpingRider

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:00

Ik heb ze aan touwtjes aan de muur hangen.
ik heb nu al 3 slingers met rozetten.
En de 3e begint nu ook al aardig vol te raken..

kellyb

Re: Hoe bewaren jullie je rozetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:03

Wat je zou kunnen doen is een (vierkant) stuk gaas nemen dat aan de muur spijkeren en dan kun je je rozetten in het gaas hangen. Ik had dit vroeger ook zo werkte beter dan al die touwtjes door je kamer.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:05

Hing eerst ook alle rozetten in mijn kamer. Toen kamer verandert en niet zoveel plaats meer.
Nu alleen van de rozetten gewonnen met oki heb ik de belangrijkste nog op mijn kamer hangen (brabants kampioen viertal, 5de nederlandse jonge pony's, eerste rozet samen gewonnen en alle rozetten van de Z1).
Van andere pony's heb ik alleen de kringkampioenschaps-rozetten en de rozet van nederlands kampioen viertal op mijn kamer. De rest heb ik allemaal in een doos gedaan.

kellyb: leuk idee!! 'Helaas' heb ik dan wel een erg groot stuk gaas nodig

Ir111

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:06

waar ik ze bewaar? in de prullenbak....

kellyb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:08

haike schreef:
Hing eerst ook alle rozetten in mijn kamer. Toen kamer verandert en niet zoveel plaats meer.
Nu alleen van de rozetten gewonnen met oki heb ik de belangrijkste nog op mijn kamer hangen (brabants kampioen viertal, 5de nederlandse jonge pony's, eerste rozet samen gewonnen en alle rozetten van de Z1).
Van andere pony's heb ik alleen de kringkampioenschaps-rozetten en de rozet van nederlands kampioen viertal op mijn kamer. De rest heb ik allemaal in een doos gedaan.

kellyb: leuk idee!! 'Helaas' heb ik dan wel een erg groot stuk gaas nodig

Lijkt me wel grappig een stuk gaas over de hele muur van je kamer vol met rozetten. wordt wel een stofbende denk ik