Ik start 5 feb. in het L2
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Weet alleen nog niet zeker of ik wel kan, dus als er iemand haar eventueel voor wil lezen???? 
zaterdagavond in de L1
dacht meteen ff kijken of ze wat gepost heeft..

zo was dat ook in duizel een jaar geleden he

vonneke schreef:Ik had mezelf wel opgegeven maar had zondags iets anders te doen.
Had Anja doorgegeven dat ze met niet op de lijst hoefde te zetten als de M1 op zondag gereden zou worden.
Ik ben er dus niet bij deze ronde
Neonlight schreef:Ik start zelf niet, omdat ik geen dressuurwedstrijden rijd, maar mag wel een vriendin van mij voorlezen die dag. In de L2!Weet alleen nog niet zeker of ik wel kan, dus als er iemand haar eventueel voor wil lezen????
(mits het niet te laat is) stalleke schreef:Maartje ik zag je al op de startlijstdacht meteen ff kijken of ze wat gepost heeft..
goldwing schreef:[naam] schreef:Ik had mezelf wel opgegeven maar had zondags iets anders te doen.
Had Anja doorgegeven dat ze met niet op de lijst hoefde te zetten als de M1 op zondag gereden zou worden.
Ik ben er dus niet bij deze ronde
Hoorde van Anja dat je haar nog een mailtje zou sturen over de wedstrijd van maart?????
knightloekie schreef:Neonlight schreef:Ik start zelf niet, omdat ik geen dressuurwedstrijden rijd, maar mag wel een vriendin van mij voorlezen die dag. In de L2!Weet alleen nog niet zeker of ik wel kan, dus als er iemand haar eventueel voor wil lezen????
welk start nummer heeft ze... Ik start ook L2 en ik heb zooooooooooon lief vriendje die wil dat vast doen![]()
(mits het niet te laat is)
En nee, is geen hackney stalleke!

wist helemaal niet dat jij ook hier zat
maar dan start ik dus zaterdag tegen jou 
Exodus schreef:Gezellie! Ik zit hier nog niet zo lang. Ben nog niet zo wegwijs. Wel onwijs leuk hier. Tot zaterdag

stalleke schreef:bijna altijd valt er wel iemand uit
goldwing schreef:L2 niet zo makkelijk zijn over het algemeen mensen die er altijd zijn en de anderen zijn nieuw en zullen wel heel blij zijn dat ze er eindelijk eens een keer tussen zitten
Anja vertelde me dat ze al regelmatig te laat waren met inschrijven dus die geven die plaats niet zomaar op