op 15 januari heb ik mijn 1e wedstrijd met mn paard in de eswal manege. Ik vroeg me af wie nog meer naar die wedstrijd gingen??
Greetzzz Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Greetzzz
eknein schreef:De officele wedstrijd is dat?
Ik denk dat ik mee ga doen.. Weet het nog niet zeker

Ik doe trouwens de B + selectie ladyzwien schreef:haha dat is wel gezellig anneloes tegen veel bekenden, maar is dat positief of negatief
Zijn wel allemaal leuke mensen hoor, maar dr is wel stevige concurentie...
alvast bedankt.. en heeeeeeeeel veel succes iedereen!
En of ik daar ook bij hoor... mja nogal wisselend, als we in vorm zijn wel, als het gaat zoals vorige week niet
Ik zal zien of ik alle uitslagen kan onthouden
Iig plaats ik wel ff wie er door mogen naar de DK... heb jij al selectie gereden? En zo ja, hoe ging het? 

Pff heb bijna nog nooit zo'n waardeloze proef neergezet, haha! Had 138, whoopsie
Met losrijden ging ie nog lekker, fris maar wel te rijden. Plots in de bak was alles eng, er zaten ook duiven in, die (natuurlijk) net onder mn proef gingen vliegen dus hoop onrust, en dardoor veel fouten. Er werd wel mega streng gejureerd hoor, toen ik weg ging had er nog maar 1 een wp, van de 14 gereden personen. En dat was ook nog eens degene waarvan iedereen al verwachtte dat ze een grote kans had op kampioenschappen.