en weet iemand of ik de starttijden ergens online terug kan vinden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije_jiplover schreef:In Tinte is inderdaad vandaag het recordhoogtesprong en de nieuwjaarsreceptie. Helaas ben ik alweer in Utrecht aan de slag en kom ik daar dus niet kijken. 8 januari op Simonshaven had ik ook gehoord. Alleen ik heb de laatste tijd te weinig gesprongen, daarom heb ik me niet ingeschreven. Op zich had ik wel graag mee gedaan, maar ik heb afgelopen donderdag weer voor het eerst sinds oktober een springles gereden met Duvel en deze week heb ik voor de rest geen tijd om te oefenen, ben weer druk aan de studie...
Lijkt me wel raar, gouden oliebol niet op Het Groene Dak en zonder Teun vd Waal. Teun vd Waal was min of meer de gouden oliebol (mmm, dit klinkt niet echt complimenteus, maar ik bedoel het positief iig). Dat is ook alweer een jaar geleden, dat die overleden is.
Michelle77 schreef:9 ruiters gingen over 1.25, daarvan 7 over 1.30 en 2 over 1.35. !
OemmiejO schreef:Michelle77 schreef:9 ruiters gingen over 1.25, daarvan 7 over 1.30 en 2 over 1.35. !
Haha mn vriendin die nu naast me zit te bokken deed mee op Excel, ze was 7e (ook 1.30m)
Barbara_m schreef:Ik hoop dat je niet gaat vallen met springen Nelis. Dan kan ik je niet meer omtoveren tot een dressuurmuts. Haha!
nelis schreef:jammer hoor dat er hier in tegen stelling tot utrecht bijna geen animo voor is.
ik ben bij ons op stal de enige die springt...
waar komt dat toch door hier op dat eiland?