Ik zei toch een uur of vier
Die eerste drie rubrieken gaan nooit zo snel met al die ruiters met meerdere paarden
(6 Z starts en als dan één ruiter drie paarden mee heeft dan duurt dat gewoon even
)
Balen dat het niet lekker ging
Hoe ver kwam je nog en waarom stopte ze?
Ik heb fijn gereden
eerste rondje een foutje op die gele steilsprong uit de hoek(voor ons richting driesprong, voor jullie richting dubbel wsl(of zelfs enkele hindernis, iig die rood-gele). Kwam ietsje dicht en durfde niet zo goed mijn been te ontspannen, omdat hij de laatste tijd nog weleens heel vlug wilde stoppen. Daardoor sprong hij tegen de paal aan, maar verder een superrondje!
Tweede rondje kreeg ik op twee een fout en daardoor ging hij heel onzeker de wending door naar 3ab(rood-geel). Daar gingen we toen wel heel komisch op twee galopsprongen doorheen
Daarna eigenlijk weer super t/m 8b. Alleen op de laatste hindernis(blauwe steil uit de hoek, was het eerste rondje 5 van de andere kant) kreeg ik nog een hele domme stop. Hij begon met de galop te rommelen in de wending en toen verloren we het ritme en stonden we stil. Daarna wel goed over die steil heen
heb iig weer heel fijn gereden en kan de problemen nu weer aardig in de ring oplossen