Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:maar als je ruim van te voren aan wezig bent.. en ipv meteen op gaat zadelen eerst in de kantine gaat koffie drinken.... Daar kan ik dus niet tegen... De ringmeester gaf zelf toe dat hij haar eigelijk moest laten starten.
Algemeen wedstrijdregelement schreef:HOOFDSTUK 10 - DEELNEMERS AAN WEDSTRIJDEN
Artikel 10 - Voorwaarden voor deelname
3. De deelnemers moeten op het in het programma vermelde tijdstip of op het door de fungerende ringmeester nader vastgestelde en per omroep bekend gemaakte tijdstip in de ring of bij de start aanwezig zijn.
Gjilke schreef:Dat zoeken we op.
[edit]Algemeen wedstrijdregelement schreef:HOOFDSTUK 10 - DEELNEMERS AAN WEDSTRIJDEN
3. De deelnemers moeten op het in het programma vermelde tijdstip of op het door de fungerende ringmeester nader vastgestelde en per omroep bekend gemaakte tijdstip in de ring of bij de start aanwezig zijn.
Gjilke schreef:Dat zoeken we op.
[edit]Algemeen wedstrijdregelement schreef:HOOFDSTUK 10 - DEELNEMERS AAN WEDSTRIJDEN
3. De deelnemers moeten op het in het programma vermelde tijdstip
of op het door de fungerende ringmeester nader vastgestelde en per omroep bekend gemaakte tijdstip in de ring of bij de start aanwezig zijn.
LaFunkyJazz schreef:je hebt het recht om op je eigen tijd te starten, heb jij de tijd nodig om in te rijden neem die dan, tja sorry, maar uitvallers of niet, dan nemen de jury leden maar even een extra bakkie koffie
Urielle schreef:Als het op tijd gaat rij ik ook op mijn eigen tijd, andere deelnemers mogen van mij best voor als ze willen en de jury accoord gaat. Maar ik ga dus, als ik het recht heb om op mijn eigen tijd te starten, geen inschrijfgeld weggooien om met een pingpongbal de ring in te gaan omdat iemand anders zijn paard al leeg heeft gereden. Dan stappen ze nog maar wat hoor.
Ik vraag wel altijd bij het secretariaat als het op volgorde gaat of het inloopt, maar heb ook al wel eens bij een onderlinge gehad dat de starttijden anderhalf uur vervroegd waren terwijl ze zeiden dat het op tijd liep. Ik had een paard dat daadwerkelijk een dik uur moest lopen om op zijn best te zijn en zat er dus goed en wel op toen ik de ring in moest. Nou, dat vind ik dus verspilde tijd en geld.