Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kris25 schreef:Ik heb toevallig twee weken geleden een startkaart aangevraagd en ze hebben me r van verzekerd dat ik in januari kan gaan starten....
Succes![]()
![]()
Kris25 schreef:Ik heb toevallig twee weken geleden een startkaart aangevraagd en ze hebben me r van verzekerd dat ik in januari kan gaan starten....
Succes![]()
![]()
Gjilke schreef:
Maar 2 weken geleden was VOOR 1 december.
Dan is hij idd januari binnen. Nu zou ik het niet weten. Ik zou toch even de KNHS mailen als ik jou was...
paardje schreef:Officieel moeten ze de startkaart geloof ik binnen 2 weken leveren. Anders hoor je gratis blanco coupons te krijgen, zo heb ik het begrepen.....
ShannaY schreef:Ik heb me vorig jaar ook ingeschreven in December, en Januari kon ik gewoon netjes starten! Omdat alles met het nieuwe jaar verwerkt wordt.
TiNa_JoinTy schreef:Ik heb hem een tijdje geleden ook aangevraagd en ik wil idd ook vanaf 1 januari
Omdat ik het al aardig lang vond duren heb ik de KNHS opgebelt.
Ze gaan de startkaarten tussen kerst en oud en nieuw opsturen, dus dit zou bij jou dan ook wel het geval zijn denk ik.. ?
TiNa_JoinTy schreef:Ik heb hem een tijdje geleden ook aangevraagd en ik wil idd ook vanaf 1 januari
Omdat ik het al aardig lang vond duren heb ik de KNHS opgebelt.
Ze gaan de startkaarten tussen kerst en oud en nieuw opsturen, dus dit zou bij jou dan ook wel het geval zijn denk ik.. ?
Bonny4life schreef:mooi dit topic er is, ik vroeg me het ook af maar ik kreeg ook te horen van de knhs dat tussen kerst en oud en nieuw ik alles binnen moet hebben... en wanneer krijg je dan overal de rekeningen van?