Ik wil het even ergens over hebben. Het zit zo. Ik ben harstikke blij met wat ik heb hoor, dat even terzeide, maar toch blijf ik altijd een beetje verdrietig dat ik geen mogelijkheid heb om wedstrijden te rijden omdat ik geen trailer en capabele auto heb.
Hoe doen jullie wedstrijdruiters dat nou allemaal, hebben jullie écht állemaal ouders met een sterke dure auto én een eigen trailer?
Ik ga aankomende zomer naar nijmegen verhuizen en ik zit nu te overwegen of er misschien een stalling zou zijn die vrachtwagens hebben zodat je met zijn allen naar de westrijd kunt gaan, zegmaar mee kunt rijden, zijn er onder jullie die dit doen? betalen jullie hier voor.. even hoe of wat!
Misschien heeft iemand een oplossing zodat ik tóch gewoon ooit een keer mijn wedstrijden zal kunnen rijden, stel dat ik tegen een vergoeding mee zou kunnen liften met iemand met een 2 paards trailer, wat zou dan bijvoorbeeld de vergoeding moeten zijn, en is dat wel redelijk om van iemand te vragen, ivm verschillende tijden .. enz enz enz.. nouja wie weet zijn er wel veel meer mensen met dit probleem, dan maken we er een gezellig klaagtoppic van

Ik wil het zo graag en ik train al zo lang wedstrijdgericht met mijn paard.. maar ik vraag me echt af of mijn droom ooit uitkomt.. hoe hebben jullie dit toch allemaal aangepakt, anderen lijken alles altijd zo goed "voor elkaar" te hebben!!??
thnx hé!