Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle85 schreef:Mijn zus start met onze Krack C in het L1 in Heiloo op de 22e?? En ik start in het Z2 met 1 van de 2 of allebei, ligt er een beetje aan. In Kwadijk, lekker dichtbij
Yvette12 schreef:Kwadijk is bij Dunja Constant, dat is wel een goede baan!
Heiloo weet ik niet ben ik nog nooit geweest! Heb wel van verschillende mensen gehoord dat ie erg zwaar is.
barreltjuh schreef:Ik wil ook in heiloo starten in de B. Hebben ze n heiloo 1 of 2 binnenbakken?
ginniej schreef:Heejj ik doe mee met een pony maar dan hoef je toch geen selectie te rijden
barreltjuh schreef:ok vraagje
heb net naar heiloo gebeld om in te schrijven voor de 22ste. En dan wordt gezegt om de startcoupons op te sturen maar ik heb mijn startkaart pas vanaf januari. Dus wanneer heb ik mijn startcoupons dan binnen?
Citaat:Je moet je niet inschrijven bij Heiloo zelf.....je moet je inschrijven bij Marry Rol (kring-secretariaat). Het telefoonnummer staat wel op de site en dan leg je het gewoon uit en dan moet je waarschijnlijk een briefje opsturen met de gegevens die op je startcoupons staan (naam, telefonnummer, naam paard, klasse+ evt. catogorie) en dan neem je je startcoupons mee op de wedstrijddag nog zelf of je mag ze opsturen zodra je ze binnen hebt, maar voor je probleem is wel een oplossing te vinden
barreltjuh schreef:Citaat:Je moet je niet inschrijven bij Heiloo zelf.....je moet je inschrijven bij Marry Rol (kring-secretariaat). Het telefoonnummer staat wel op de site en dan leg je het gewoon uit en dan moet je waarschijnlijk een briefje opsturen met de gegevens die op je startcoupons staan (naam, telefonnummer, naam paard, klasse+ evt. catogorie) en dan neem je je startcoupons mee op de wedstrijddag nog zelf of je mag ze opsturen zodra je ze binnen hebt, maar voor je probleem is wel een oplossing te vinden
''voelt zich blond''
Het nummer wat op de wedstrijd kalender staat... Dat nummer heb ik gebeld