Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Beetje beter zoeken mensen.
Volgens mij staat op de wedstrijdagenda vermeld dat de Z1/Z2 selectie paarden plaatsvindt in EMMEN op ZATERDAG 28januari (eindelijk in Emmen, een verademing). Het kan dus wel degelijk ook op zaterdag. Het duurt soms even, maar de boodschap komt dus prima aan. Hulde!
Zo uit mijn hoofd weet ik het niet exact, maar ook op de sites van kring Zuid-oost en kring Noord staat het ook vermeld (Die andere kring heeft internet nog niet ontdekt denk ik).
De pony's mogen zich geloof ik een week later selecteren in Beilen.
Ze zullen er wel vanuit gaan dat de pony's wél opgewassen zijn tegen de inrijbak van Beilen......
Sydney2005 schreef:Wie weet hoe het hiermee staat?? Ik kan op de drentse bond site nergens selecties vinden voor de M/Z....
Sydney2005 schreef:En weer maar 1 selectie voor M en Z, krijg je ook niet echt een eerlijk beeld van dan...
Sydney2005 schreef:Ja ik zie het.
CGJ, ze hebben het nog steeds niet begrepen dus... Ik mag wederom dan op vrijdag!! Zal maar vast vrij gaan vragen dan....
Zoro schreef:ho beilen is hard bezig met de kleine bak.. maar schiet nog niet zo op met vergunningen en overleg hoe of wat er zijn namelijk heel veel plannen enz.. ik ga er ook niet te veel over uit laten maar ik weet dat de vereniging er wel mee bezig is..
yarrah schreef:dit vond ik op de website van de Lelieruiters.
Grainey schreef:yarrah schreef:dit vond ik op de website van de Lelieruiters.
Wat hebben wij toch een super websiteMijn moeder is nu helemaal trots
![]()
Mijn zusje gaat meedoen in Vries aan de selectie. In de L2 categorie E... Wordt haar 2e officiele wedstrijd met die pony...Zijn er hier meer ponyruiters die meedoen (Mila???)??
En ik heb ook geen idee hoeveel er door mogen... misschien weet mijn moeder dat wel... die heeft dat op de Leliesite ook uitgezocht... zal haar eens vragen...