Drentse kampioenschappen winter 2006

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Drentse kampioenschappen winter 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 08:28

Wie weet hoe het hiermee staat?? Ik kan op de drentse bond site nergens selecties vinden voor de M/Z....

hananya

Re: Drentse kampioenschappen winter 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 09:03

Selecties voor het M/Z zijn meestal toch pas vlak voor de kampioenschappen aan? Dan komt het vast binnenkort wel...

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:08

Beetje beter zoeken mensen.
Volgens mij staat op de wedstrijdagenda vermeld dat de Z1/Z2 selectie paarden plaatsvindt in EMMEN op ZATERDAG 28januari (eindelijk). Het kan dus wel degelijk ook op zaterdag. Het duurt soms even, maar de boodschap komt dus prima aan. Hulde!

Zo uit mijn hoofd weet ik het niet exact, maar ook op de sites van kring Zuid-oost en kring Noord staat het ook vermeld (Die andere kring heeft internet nog niet ontdekt denk ik).

De pony's mogen zich geloof ik een week later selecteren in Beilen.
Ze zullen er wel vanuit gaan dat de pony's wél opgewassen zijn tegen de inrijbak van Beilen......

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:09

CGJ12 schreef:
Beetje beter zoeken mensen.
Volgens mij staat op de wedstrijdagenda vermeld dat de Z1/Z2 selectie paarden plaatsvindt in EMMEN op ZATERDAG 28januari (eindelijk in Emmen, een verademing). Het kan dus wel degelijk ook op zaterdag. Het duurt soms even, maar de boodschap komt dus prima aan. Hulde!

Zo uit mijn hoofd weet ik het niet exact, maar ook op de sites van kring Zuid-oost en kring Noord staat het ook vermeld (Die andere kring heeft internet nog niet ontdekt denk ik).

De pony's mogen zich geloof ik een week later selecteren in Beilen.

Ze zullen er wel vanuit gaan dat de pony's wél opgewassen zijn tegen de inrijbak van Beilen......

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:28

dit vond ik op de website van de Lelieruiters.

Indoor Kampieonschappen Regio Drenthe 2006
Selectiedagen Kring Noord:
pony's dressuur B, L1 en L2 10 en 11 december te Vries
pony's springen B en L 22 jan. te Vries
paarden springen B en L 22 jan te Vries
paarden dressuur B, L1 en L2 15 jan. te Vries
De selectie springen zal gaan over 2 parcoursen. Om uitgezonden te worden naar de Regio Kampioenschappen moet tenminste een voldoende prestatie zijn geleverd.
Bij een proef in de klasse B, L1 en L2 dressuur moet tenminste 60% zijn behaald om uitgezonden te worden naar de Regio Kampioenschappen.
Finale's B,L1 en L2 dressuur:
10 febr. 2006 B,L1 en L2 paarden/pony's te Exloo
Selectiedagen M1, M2, Z1 en Z2 dressuur paarden en Pony's:
paarden dressuur M1 en M2 27 jan HCE Emmen
paarden dressuur Z1 en Z2 28 jan HCE Emmen
pony's dressuur M1, M2, Z1 en Z2 4 febr. Beilen
Finale M1, M2,Z1 en Z2 dressuur paarden en pony's:
11 februari 2006 in Exloo
springen selectie M, Z en ZZ en finales B t/m ZZ:
16,17 en 18 februari 2006 in Beilen
Graag op de coupon aangeven middels "S" als u meedoet aan de selectie

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:39

Sydney2005 schreef:
Wie weet hoe het hiermee staat?? Ik kan op de drentse bond site nergens selecties vinden voor de M/Z....

De M selectie staat op 27 januari op de kalender. In Emmen ( HCE)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 18:57

Ja ik zie het.

CGJ, ze hebben het nog steeds niet begrepen dus... Ik mag wederom dan op vrijdag!! Zal maar vast vrij gaan vragen dan....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:03

En weer maar 1 selectie voor M en Z, krijg je ook niet echt een eerlijk beeld van dan...

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:58

Ja, maar nu is er ook maar 1 selectie wedstrijd in de lagere klasses (B, L1 en L2) terwijl dat er ook altijd 3 waren (waarvan de beste 2 proeven telden)... Nou ja, 'k zie het wel, hopelijk zet me paardje dr beste beentje weer voor

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:32

Ik heb al 2 selecties gereden E pony's L1. Was 2 keer 1e dus ben als het goed is door naar de kampioenschappen. Dus ik heb de finale 10 februari in Exloo.

Weet hier ook iemand of ik voor februari wel L2 mag starten? Ik kon het niet vinden in de regelementen.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:39

In kring noord, paarden (en dacht ook pony's) is er geloof ik maar 1 wedstrijd... hmm apart...
En nope, dan magje geloof ik nietvoor februari naar de L2, wel tussen de Regiokamp en de NK, maar niet tussen de Kringkamp en de Regiokampioenschappen in... *dacht ik*

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:47

Oh, dan moet ik daar maar even rekening mee gaan houden als ik in de buurt van de 20 kom
Kring zuid-west pony's B en L1 zijn drie selectiewedstrijden 17 december is de laatste.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 00:45

Sydney2005 schreef:
En weer maar 1 selectie voor M en Z, krijg je ook niet echt een eerlijk beeld van dan...

Je moet gewoon goed rijden...

Helaas heeft Romanoff het in het HCE nooit zo naar z'n zin.
Maar WTF... Drents kampioen worden we toch niet. Dit jaar ga ik CGJ aanmoedigen!

Go CGJ, Go, go, go!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 08:41

Haha! Nou ik ga zometeen alvast ff vrijvragen, zullen ze wel weer denken....

laurae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:51

Sydney2005 schreef:
Ja ik zie het.

CGJ, ze hebben het nog steeds niet begrepen dus... Ik mag wederom dan op vrijdag!! Zal maar vast vrij gaan vragen dan....

En ik ga gezellig met je meedoen

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:27

ho beilen is hard bezig met de kleine bak.. maar schiet nog niet zo op met vergunningen en overleg hoe of wat er zijn namelijk heel veel plannen enz.. ik ga er ook niet te veel over uit laten maar ik weet dat de vereniging er wel mee bezig is..

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:30

nou hier nog 3 selecties trouwens.. beilen, staphorst en veeningen kring zuidwest dan
en over de overstap nee dat mag ik niet ik wou dat ook doen maar dat mag helaas niet dus ik doe maar een poging in de L2 haha niet dat dat gaat lukken hoor.

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:37

Dacht dat de tweede selectie nu achter de rug is.
3e moet nog komen.
Ben naar veeningen geweest.
Kon helaas Beilen niet.
Dus ga ook niet naar Staphorst, ga lekker springen in Beilen

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:11

oh k dacht dat die nog moest komen wat stom van mij ma ja maakt ook niet uit haha had tog niet goed genoeg gereden denk ik..

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 00:14

Zoro schreef:
ho beilen is hard bezig met de kleine bak.. maar schiet nog niet zo op met vergunningen en overleg hoe of wat er zijn namelijk heel veel plannen enz.. ik ga er ook niet te veel over uit laten maar ik weet dat de vereniging er wel mee bezig is..

Doe ik het wel ff...........

Vanuit bouw- en woningtoezicht heb ik begrepen dat de kleine bak (32x16) met 2 spanten verlengd wordt tot 40 meter.
De bedom van beton "schijnt" te worden vernieuwd. Ik heb het bestuur en een aantal trouwe discipelen horen praten over een bodem zoals die tegenwoordig in alle professionele maneges wordt geplaatst, maar ik vrees met grote vrezen, dat wanneer het er echt op aankomt de springruiters uit Beilen hun veto wel eens kunnen gaan uitspreken over het verwijderen van de "bodem van beton"............

Die vergunningen lijken geen probleem. De problemen zullen uiteindelijk wel weer anders liggen gok ik zo.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 08:22

zou een hele goeie zaak zijn om die bodem te vervangen, rij graag in beilen, maar het inrijden is hopeloos. Hard, glad en klein...

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:44

ik moet 15 januari selectie rijden in de L1 hoop dat ie het een beetje goed doet, als die het net zo goed doet als de laatste tijd hoeveel mogen der dan eigenlijk door 4 toch???

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 10:46

yarrah schreef:

Wat hebben wij toch een super website Mijn moeder is nu helemaal trots

Mijn zusje gaat meedoen in Vries aan de selectie. In de L2 categorie E... Wordt haar 2e officiele wedstrijd met die pony... Zijn er hier meer ponyruiters die meedoen (Mila???)??

En ik heb ook geen idee hoeveel er door mogen ... misschien weet mijn moeder dat wel... die heeft dat op de Leliesite ook uitgezocht... zal haar eens vragen...

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 11:55

Nou ik wou gister vrijrijden in Beilen, zijn ze met de kleine bak bezig om er een nieuwe bodem in te leggen ik hoop dat het een lekkere bodem word..

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:09

Grainey schreef:
yarrah schreef:

Wat hebben wij toch een super website Mijn moeder is nu helemaal trots

Mijn zusje gaat meedoen in Vries aan de selectie. In de L2 categorie E... Wordt haar 2e officiele wedstrijd met die pony... Zijn er hier meer ponyruiters die meedoen (Mila???)??

En ik heb ook geen idee hoeveel er door mogen ... misschien weet mijn moeder dat wel... die heeft dat op de Leliesite ook uitgezocht... zal haar eens vragen...

volgens mij doet ze wel mee in de klasse L1 cat. D ik hoop het in ieder geval wel is wel lekker een thuiswedstrijd daar