Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ACSM schreef:Wat als je bij de paarden rijdt, je hebt een pony en geen startkaart hebt voor springen, maar wel voor dressuur?
alexandra15 schreef:ik start L, jammer dan mag ik niet meedoen he:S
ACSM schreef:Ik ga meedoen, schrijf me zaterdag in....
ACSM schreef:Dat kan idd wel kloppen. Heb de afgelopen 2 wedstrijden meegereden en ben zaterdag ook weer van de partij....
Ilsuuuh schreef:ACSM schreef:Dat kan idd wel kloppen. Heb de afgelopen 2 wedstrijden meegereden en ben zaterdag ook weer van de partij....
en oe is het gegaan nog winstpunten gehaald of niet?
Ik wilde nog ff zeggen dat je maar in 1 hoogte mag starten dus alleen in de 40 60 80 of 1 meter... je mag natuurlijk wel in 2 rubrieken, dta is ook wel nodig al je mee wil dingen naar de grote prijs van austerlitz... hoop dat er veel bokkers komen dan word het een gezellige dag!!!
WIE HEBBEN ZICH AL NGESCHREVEN OF WILLEN NOG MEEDOEN?
(buiten mij en ACSM om)
Ilsuuuh schreef:Heyhey, leuk dat je ook komt!! Erg gezellig, en ik kan je vertellen het gaat super druk worden, want alleen van onze eigen pensionklanten zijn der al 36 starts... en meestal komen er meer mensen van buiten dan van binnen!!! Ik moet dan tegen jou rijden Eusebio, haha.... }> ....... ik heb der heel veel zin in!!
doeggggg
ACSM schreef:Worden we gebeld voor de starttijden?
Groetjes, Anne-Charlotte
Eusebio schreef:Ilsuuuh schreef:Heyhey, leuk dat je ook komt!! Erg gezellig, en ik kan je vertellen het gaat super druk worden, want alleen van onze eigen pensionklanten zijn der al 36 starts... en meestal komen er meer mensen van buiten dan van binnen!!! Ik moet dan tegen jou rijden Eusebio, haha.... }> ....... ik heb der heel veel zin in!!
doeggggg
Heb gisteravond de startlijst gekregen, en Ilsuuh je zei super druk?
Per rubriek maar 10 combinaties's en ze trekken er een uur voor uit per rubriek. We starten rond de klok van 12 uur.![]()
In ieder geval geen gehaast en daarna lekker de paarden thuis brengen en weer terug voor de prijsuitrijking van 17.00 uur.![]()
We hebben er erg veel in.![]()