Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Op zich wel fijn, maar die van mij is een beetje bang in het donker, haha.Melanie15 schreef:Ik doe ook weer mee! Wel een beetje laat(steeds het uiterste, of vroeg of laat). Op zich wel fijn, maar die van mij is een beetje bang in het donker, haha.
Lekker, naar Gran Canaria!
In de klasse B met haar jonge paard!
Javelin heeft ook de laatste paar dagen last van bakkabouters, vindt alles ineens eng en springt het liefst opzij. waardoor ik er nog meer aan moet gaan rijden maar wel een super paard onder mij krijg te lopen. Zal hij zaterdag ook mee wil werken???
Ligt eraan als ik me nieuwe camera dan heb, dan sta ik er om fotos te maken, anders niet ...
.Melanie15 schreef:@zamzam, dank je wel.
Ik mag ook een half uur eerder starten, wat doen er onwijs veel mee in t M. Kalinka loopt op zich wel heel fijn, natuurlijk afwachten hoe ze zaterdag is en wat de jury ervan denkt. Hoe lang ga je trouwens op vakantie Miranda? Ben je er met de infoavond vd nieuwe proeven op gunterstein?
Jippie weer 2 punten: 156 en 1e met 164. Ging op zich wel lekker, tempo zat er goed in alleen dook meneertje af en toe achter de loodlijn zodra hij terug kwam in tempo. Ben reuze trots op mijn toppertje