Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amazingstar schreef:bij het Z komt voor het winterseizoen een 20x40 ring!!!
Falona schreef:Pff, die B proeven zijn er echt veel simpeler op geworden. En dan waren bij ons op de manege de MG proeven al een stuk moeilijker dan de B proeven. Misschien moeten ze dat dan maar eens om gaan draaien.
Lees ik trouwens goed dat je voor aanvang van de proef nu niet meer hoeft te groeten?
#Ymke# schreef:oliebol...doorzitten in de L1. Mijn paard zit zo ongelooflijk moeilijk door, was juist zo blij dat ik het langzaam kon uitbouwen naar de L2 toe, en nu moet ik straks al doorzitten....
Verder weet ik niet zo goed of ik het een verbetering vind, dat word eerst maar eens uittesten
VValar schreef:Wel hele erge simpele proeven inderdaad. Maar wel super fijn om te rijden wanneer je met een jong paard komt zie ik zo. Volgens mij zijn die jonge paarden proeven haast niet meer nodig. Je kunt je paard door de makkelijke lijnen in de proeven nu al optimaal laten zien imo.
#Ymke# schreef:oliebol...doorzitten in de L1. Mijn paard zit zo ongelooflijk moeilijk door, was juist zo blij dat ik het langzaam kon uitbouwen naar de L2 toe, en nu moet ik straks al doorzitten....
Verder weet ik niet zo goed of ik het een verbetering vind, dat word eerst maar eens uittesten