na 3,5 week nog steeds b+10.. geluk????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

na 3,5 week nog steeds b+10.. geluk????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 15:33

mijn L1 debuut was een ramp.. heb het er niet meer over, maar mijn actie in de 2e proef was wel 2 verliespunten waard.

maar nu is het al 3,5 week geleden en de stand van 17 september staat er nog en dus op B+10...

zijn ze langzaam met verwerken op dit moment of ben ik door het oog van de naald gekropen en hebben ze me gematst door mijn coupons niet op te sturen.. want het had dus L1-2 moeten zijn...

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:39

Ze zijn volgens mij gewoon langzaam met het bijwerken. Mijn laatst behaalde winstpunten staat er ook nog niet op (en die waren van 16-10-2005)

zweetvos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:41

Als het goed is staat er ook altijd een datum bij tot wanneer ze bijgewerkt hebben.

Is de datum tot wanneer ze bijgewerkt hebben na de datum van je wedstrijd, dan heb je inderdaad waarschijnlijk geluk gehad!

Is de datum van voor die tijd moet je nog even afwachten...

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:47

Ze zullen het nog wel niet hebben bijgewerkt, meestal duurt dit een maand ongeveer

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 15:54

alle andere keren was het binnen 2 weken,

ik zat hem toennog te knijpen of ik ergeen problemen mee zou krijgen als ik L1 ging starten terwijl ze daar mijn laatste 2 punten in de B nog niet bijgewerkt hadden.

maar ik kijk elke dag ff.. die -2 waren verdient.. maar dan kan ik er met mijn volgende wedstrijd rekening mee houden voor als ik dan een punt haal.

CarolineP

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:05

Moet je dan terug naar de B?

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:29

Uhm jaa ze zijn sloom

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:32

maar als je met 10 winstpunten over bent gegaan, moet je wel weer eerst 2 winstpunten in de B gaan halen, voordat je weer L1 mag starten!
Ben je vrijwillig gestopt met je proef dan?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:34

sharonalover schreef:
maar als je met 10 winstpunten over bent gegaan, moet je wel weer eerst 2 winstpunten in de B gaan halen, voordat je weer L1 mag starten!

Volgens mij krijg je gewoon 2 minpunten in de geldende klasse. Dus L1-2.

lucasjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:36

Je krijgt nu gewoon L1 - 2
dus je moet nu 12 winstpunthalen, voordat je weer 10 winstpunten hebt....
als je nu alleen maar verliespunten blijft halen, moet een op een gegeven moment wel terug naar een lagere klasse, maar hoe dat zit moet je even ergens anders navragen

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:40

Ze zijn idd traag. Maar dat je terug moet is onzin. Je moet nu ipv 10, 12 wp's rijden om naar het L2 te mogen.

Maar euh 2 minpunten, dan moet je wel gestopt zijn of iets heel raars gebeurd zijn. Dat bereik je echt niet zomaar.

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:56

Zep schreef:
sharonalover schreef:

Volgens mij krijg je gewoon 2 minpunten in de geldende klasse. Dus L1-2.

Klopt, dit heb ik ooit ook gehad,
Starte M2+0, en kreeg een verliespunt, dan ga je naar M2-1.
Je moet een extra punt rijden (dus 2) voordat je weer +1 staat.
Denk niet dat je van geluk mag spreken, anders hadden ze je het wel verteld dat ze je coupons niet zouden versturen.
Dus gewoon traag bij de KNHS.

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:00

Ludora schreef:
Ze zijn idd traag. Maar dat je terug moet is onzin. Je moet nu ipv 10, 12 wp's rijden om naar het L2 te mogen.

Maar euh 2 minpunten, dan moet je wel gestopt zijn of iets heel raars gebeurd zijn. Dat bereik je echt niet zomaar.

12 punten i.p.v.10? Dit is nieuw voor mij, volgend jaar misschien.
Trouwens als je vrijwillig de baan verlaat krijg je automatisch 2 verliespunten, zie regelementen.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 17:07

ja ben vrijwillig uit de baan gestapt. hij ging aan de steiger en ik voelde dat dit niet beter ging worden. dus heb zonder te groeten ook nog de boel afgeblazen.

ik weet dat ik die verliepunten hoor te krijgen.. vandaar mijn vraag ook.. want vond het nogal lang duren

ik wil gewoon 1 puntje in het L1 halen... dan zie ik wel verder of ik nog ga starten of niet. als ik die 2 verliespunten heb moet ik dus meer wedstrijden rijden. dan weet ik dat ik me voor moet gaan bereiden op de nieuwe proeven

ik vind het zo zonde om te stoppen zonder mijn doel te halen. maar ik denk dat de nieuwe proeven voor willem en mij niet haalbaar zijn(puur om het doorzitten) en ik ga niet veel proeven rijden voor die tijd..

want hoe zit dat nou als je L1 gestart ben en je hebt geen punt gehaald? dus officieel ben je alleen startgerechtigd en niet geklasseerd.. maar mag je dan nog wel in de B of is het gewoon eens L1 gestart ongeacht een winstpunt is niet meer terug mogen?

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:20

gekke_koei schreef:
ja ben vrijwillig uit de baan gestapt. hij ging aan de steiger en ik voelde dat dit niet beter ging worden. dus heb zonder te groeten ook nog de boel afgeblazen.

ik weet dat ik die verliepunten hoor te krijgen.. vandaar mijn vraag ook.. want vond het nogal lang duren

ik wil gewoon 1 puntje in het L1 halen... dan zie ik wel verder of ik nog ga starten of niet. als ik die 2 verliespunten heb moet ik dus meer wedstrijden rijden. dan weet ik dat ik me voor moet gaan bereiden op de nieuwe proeven

ik vind het zo zonde om te stoppen zonder mijn doel te halen. maar ik denk dat de nieuwe proeven voor willem en mij niet haalbaar zijn(puur om het doorzitten) en ik ga niet veel proeven rijden voor die tijd..

want hoe zit dat nou als je L1 gestart ben en je hebt geen punt gehaald? dus officieel ben je alleen startgerechtigd en niet geklasseerd.. maar mag je dan nog wel in de B of is het gewoon eens L1 gestart ongeacht een winstpunt is niet meer terug mogen?

Als je eenmaal L1 bent gestart kan je niet meer terug naar B, of je moet dispensatie aanvragen.
Als je er plezier in hebt, probeer dan lekker gewoon tot aan de nieuwe proeven je puntjes te halen.

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:29

Eusebio schreef:
Ludora schreef:

12 punten i.p.v.10? Dit is nieuw voor mij, volgend jaar misschien.
Trouwens als je vrijwillig de baan verlaat krijg je automatisch 2 verliespunten, zie regelementen.

Als je goed leest zie je dat ik precies hetzelfde als jou schrijf.

óf je bent zelf gestopt óf er is iets raars gebeurd

als je -2 staat en je moet 10 punten halen om over te mogen is het in totaal 12 punten dus

OemmiejO

Re: na 3,5 week nog steeds b+10.. geluk????

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:39

ze zijn gewoon traag..
wel zonde van die 2 verliespunten..

DaphneL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:08

Mijn punten van diezelfde wedstrijd staan er ook nog niet op gekke_koei

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 18:14

ow okee dan wacht ik nog geduldig af.

ja het is jammer van die punten, maar mijn eigen schuld. was gewoon opgefokt over hetgeen wat gebeurd was en dat ging tenkoste van willem. en ik wilde ook weer nietverder mete en paard wat over de rooie was...

volgende keer denk ik wel 2 keer na

ik rij ook lekker door. heb van de zomer heel wat wedstrijden gepland staan.. ben nu in de winter afhankelijk van 1 stal waar ikkan starten, in de zomer van 3.. wie weet gaat het wel goed met de nieuwe proeven.. ik probeer gewoon.. vind het zonde om op te geven.. hij is voor zijn leeftijd nog soepel en leergierig zat.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:17

Die 2 minpunten werk je vanzelf wel weer weg als het weer goed gaat.
Dus gewoon rustig doorrijden in de L1, want terug naar de B kan toch niet..

Succes ermee he!!!

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:17

gekke_koei schreef:
ow okee dan wacht ik nog geduldig af.

ja het is jammer van die punten, maar mijn eigen schuld. was gewoon opgefokt over hetgeen wat gebeurd was en dat ging tenkoste van willem. en ik wilde ook weer nietverder mete en paard wat over de rooie was...

volgende keer denk ik wel 2 keer na

ik rij ook lekker door. heb van de zomer heel wat wedstrijden gepland staan.. ben nu in de winter afhankelijk van 1 stal waar ikkan starten, in de zomer van 3.. wie weet gaat het wel goed met de nieuwe proeven.. ik probeer gewoon.. vind het zonde om op te geven.. hij is voor zijn leeftijd nog soepel en leergierig zat.

Ik had je verslag van toen gelezen ja..... Zwaar kl*te als dat allemaal zo heeft moeten gaan. Maar het wil wel zeggen als je de volgende keer alles rustiger aan kan doen en kan voorbereiden dat je zeker een betere proef kunt rijden. En dan komen die winstpunten vanzelf echt wel.

Over het nieuwe systeem zou ik me niet te druk maken. De stukken doorzitten zijn imo alleen tijdens het wijken extra, nu moet je ook al wat stukjes doorzitten, voor het aangalloperen en de voltes dus dat gaat vast goed komen.....

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:20

Sorry Ludora, ik zal in vervolg beter lezen.....

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:24

Degraderen van L1 naar de B is niet mogelijk. Een negatieve stand in de L kan niet. L1+0 is het laagste. Aangezien jij nog geen winstpunt in het L1 gehaald had blijf je staan op B+10.

Je mag als je eenmaal L1 gestart bent niet meer terug naar de B.

Effy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:56

Ik heb in de L1 ook een keer 2 verliespunten gereden (paard met 4 benen buiten afgesloten ring), maar die zijn er ook nog nooit afgehaald. Iemand bij mij op stal zei dat ze sinds april dit jaar in de L1 ook niet meer aan verliespunten doen. Dit leek me erg stug want ik kon het nergens in de reglementen terugvinden. Desalniettemin zijn die verliespunten er nooit afgehaald, terwijl de laatste bijwerkingen toch echt op een datum ná de betreffende wedstrijd stonden vermeld. Weet iemand of het waar is wat hij zei? Hij leek erg zeker van zijn zaak, maar zoals ik al zei kon ik er niets over terugvinden in de reglementen en reglementswijzigingen van dit jaar...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:02

Het staat duidelijk in het reglement.

disciplinereglement Dressuur schreef:
Degradatieregeling

Klassen B t/m Z2.
Degradatie naar de daaronder gelegen lagere klasse vindt plaats bij het bereiken van een stand van -10 in de huidige klasse, met dien verstande dat in de klasse L1 verliespunten in mindering worden gebracht tot de stand L1+0 is bereikt.
Degradatie van de klasse L1 naar de klasse B is niet mogelijk.
In de klasse B worden geen verliespunten geregistreerd.
Na degradatie begint men in de nieuwe klasse met 0 winstpunten