Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharonalover schreef:maar als je met 10 winstpunten over bent gegaan, moet je wel weer eerst 2 winstpunten in de B gaan halen, voordat je weer L1 mag starten!
Ben je vrijwillig gestopt met je proef dan?
Zep schreef:sharonalover schreef:maar als je met 10 winstpunten over bent gegaan, moet je wel weer eerst 2 winstpunten in de B gaan halen, voordat je weer L1 mag starten!
Ben je vrijwillig gestopt met je proef dan?
Volgens mij krijg je gewoon 2 minpunten in de geldende klasse. Dus L1-2.
Ludora schreef:Ze zijn idd traag. Maar dat je terug moet is onzin. Je moet nu ipv 10, 12 wp's rijden om naar het L2 te mogen.
Maar euh 2 minpunten, dan moet je wel gestopt zijn of iets heel raars gebeurd zijn. Dat bereik je echt niet zomaar.
gekke_koei schreef:ja ben vrijwillig uit de baan gestapt. hij ging aan de steiger en ik voelde dat dit niet beter ging worden. dus heb zonder te groeten ook nog de boel afgeblazen.
ik weet dat ik die verliepunten hoor te krijgen.. vandaar mijn vraag ook.. want vond het nogal lang duren
ik wil gewoon 1 puntje in het L1 halen... dan zie ik wel verder of ik nog ga starten of niet. als ik die 2 verliespunten heb moet ik dus meer wedstrijden rijden. dan weet ik dat ik me voor moet gaan bereiden op de nieuwe proeven
ik vind het zo zonde om te stoppen zonder mijn doel te halen. maar ik denk dat de nieuwe proeven voor willem en mij niet haalbaar zijn(puur om het doorzitten) en ik ga niet veel proeven rijden voor die tijd..
want hoe zit dat nou als je L1 gestart ben en je hebt geen punt gehaald? dus officieel ben je alleen startgerechtigd en niet geklasseerd.. maar mag je dan nog wel in de B of is het gewoon eens L1 gestart ongeacht een winstpunt is niet meer terug mogen?
Eusebio schreef:Ludora schreef:Ze zijn idd traag. Maar dat je terug moet is onzin. Je moet nu ipv 10, 12 wp's rijden om naar het L2 te mogen.
Maar euh 2 minpunten, dan moet je wel gestopt zijn of iets heel raars gebeurd zijn. Dat bereik je echt niet zomaar.
12 punten i.p.v.10?Dit is nieuw voor mij, volgend jaar misschien.
![]()
![]()
Trouwens als je vrijwillig de baan verlaat krijg je automatisch 2 verliespunten, zie regelementen.
gekke_koei schreef:ow okeedan wacht ik nog geduldig af.
ja het is jammer van die punten, maar mijn eigen schuld. was gewoon opgefokt over hetgeen wat gebeurd was en dat ging tenkoste van willem. en ik wilde ook weer nietverder mete en paard wat over de rooie was...
volgende keer denk ik wel 2 keer na
ik rij ook lekker door. heb van de zomer heel wat wedstrijden gepland staan.. ben nu in de winter afhankelijk van 1 stal waar ikkan starten, in de zomer van 3.. wie weet gaat het wel goed met de nieuwe proeven.. ik probeer gewoon.. vind het zonde om op te geven.. hij is voor zijn leeftijd nog soepel en leergierig zat.
disciplinereglement Dressuur schreef:Degradatieregeling
Klassen B t/m Z2.
Degradatie naar de daaronder gelegen lagere klasse vindt plaats bij het bereiken van een stand van -10 in de huidige klasse, met dien verstande dat in de klasse L1 verliespunten in mindering worden gebracht tot de stand L1+0 is bereikt.
Degradatie van de klasse L1 naar de klasse B is niet mogelijk.
In de klasse B worden geen verliespunten geregistreerd.
Na degradatie begint men in de nieuwe klasse met 0 winstpunten