Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Quidou schreef:proefje een x oefenen!! alles gaat zoooo snel achter elkaar
ik heb zaterdag ook voor het eerst L1 gestart, was ook B + 11
t ging bij mij wel redelijk voor de 1e x net geen winstpunt maar dat geeft niet ...
proefje oefenen het is niet heel veel moeilijker als de B maar het gaat een stuk sneller achter elkaar...

Gewoon netjes op de bordjes rijden er van genieten
HEb er deze week aan gewerkt.. Ik verwacht niet zo heel veel van morgen aangezien ze deze week niet heel erg lekker liep. Maarja boeie ik ga gewoon lekker rijden daaro
], zelf vind ik het verschil ook niet zo groot.
succes!
moet lukken!

Komt allemaal goed mijn 1e keer in de L1 ging super was meteen 2e
had 163 punten
succes en we horen het wel
CHantal ik heb jou niet gezien
HAha lekkere punten gaf Roelofsen he :d Roelofsen RUluz
Maar nu ff over mij. Ik had echt super gereden. Ze was heel erg los in haar mond en kon er lekker aan rijden. Was een klein beetje heet waardoor ze 2 keer schrok. HAd ik 144 en 146 :S Nouja er werd heel laag gejureerd bijna alleen maar 140 enzo :S En ik had over een onderdeel een 1.. Ik moest bij A vanuit galop een overgang maken naar de draf.. Nou dat deed ik iets te vroeg. Nog geen meter. HAd ik een 1 ! En de middengalop ging super! HAd ik een 4 staat er in draf.. Nou ze ging toch echt niet in draf hoor! Maarja ach het scheelt me niks.. De winstpunten komen wel :d Ik heb in iedergeval heel erg fijn gereden, zo fijn heeft ze nog nooit gelopen. Volgende keer heb ik gehoord dat ik een leukere jury heb dus dan ga ik er voor
Chantal schreef:en hoe heb je gereden?
Ik had je nog gezien (je was aan t opzadelen)
Ik was 1e met 176 en 2e met 172![]()
echt erg!!
michele schreef:Chantal schreef:en hoe heb je gereden?
Ik had je nog gezien (je was aan t opzadelen)
Ik was 1e met 176 en 2e met 172![]()
echt erg!!
Ja joh ASO![]()
![]()
![]()
![]()
Chantal schreef:michele schreef:
Ja joh ASO![]()
![]()
![]()
![]()
haha die man houd van overdrijven denk ik!
Wat waren jou punten? ook wel dik in de 170 dacht ik?