Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Met de dressuur mag ik toch inmiddels aardig wat Bokkers ontmoeten
Tazz schreef:Ga je weer mooie foto"s maken?
Zaterdag moet onze ster voetballen
en zondag......geen idee
melisranger schreef:jaaa ik![]()
saterdag![]()
klasse B cat. C![]()
dus ik reed haar netjes terug !! had echt hoge stijlpunten vergelijken met die wedstrijd ervoor ik had 47 en 51 stijlpunten
dus we gaan vooruit:D
Suelza schreef:Pfffffffffff, ik reed ook mee. Op zondag bij de L-paarden. Ik vondhet parcours behoorlijk volgebouwd... Een klein beetje overdreven. Gelukkkig sprong mijn paard goed rond, maar voor hem was het zijn vijfde parcours en hij kreeg werkelijk waar de vuurdoop met al die kerstbomen met slingers en ballen erin. En oh... laten we de kerstman niet vergeten!!!
Maar... ik heb het erg naar mijn zin gehad. Tis altijd fijn rijden daar. In januari zijn we er weer...
Mag ik alleen zeggen dat sommige erg asociaal losrijden? Ik heb maar een klein paardje en wordt continu omver gereden. Echt belachelijk!!! Volgende keer hang ik een rood strikje in zijn staart. Misschien dat dat indruk maakt!
AnoukShel schreef:Jaa het is altijd erg vol gebouwd, en als je hier kan rijden, kan je overal rijen!!
En dit hebben wij ieder jaar.. Iedereen heeft er erg zijn best op gedaan..!!
Want mooi was het zeker..
Ik zat zaterdag in het parcour.. Maar die pony`s kijken echt nergens naar..
Alleen werden de kinderen het 2de parcours erg makkelijk en dachten van ohhh me pony heeft het al gezien nu doet tie het vast weer...
Maar voor de rest is het allemaal Super verlopen..