Kylan schreef:Onze vereniging doet vast wel weer mee, ik denk dat ze in ieder geval 1 paarden en 1 pony viertal starten. Misschien doe ik mee met het jonge paard, de pony in ieder geval niet.
Ik heb al eerder met de pony meegedaan, in 2002, 2003 en 2004. Allemaal in het L pony viertal van de Flevoruiters.
De kur muziek waar we altijd op reden was ergens gekocht, maar nu maakt een van de leden met de computer de muziek.
De eerste wedstrijd zal waarschijnlijk bij ons op de club gehouden worden, ik dacht op 29 januari, om de Merrell Troffee.
jaah de merrell trofee hadden wıj vorıg jaar gewonnen dıt jaar gaan we er ook weer voor he..!! maar het m 4tal van 2 jaar gele3den daar moesten wıj tegen (van de flevoruıters) en dıe waren de hele tıjd boven ons want wıj werden steeds 2e en hun waren toen ook nl kampıoen!! maarjah we waren erg blıj dat ze afgelopen jaar nıert meededen want nu hadden wıj alles gewonnen wat we konden wınnen!!! maar dan heb ık jou wast wel eens gezıen met ınrıjden ofzo jullıe hebben toch altıjd van dıe rode truıen aan?