Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tarah5 schreef:ik heb een ras egt dressuurpaard!!!!!
Tarah5 schreef:paard was gehele proef erg kokend en moeilijk te rijden. Paard hield niet goed halt (klopt) paard was ongehoorzaam bij dat ene schrik punt, paard sprong verkeerd aan klopt ook en paard verruimde niet!!
Sommige punten kloppen maar andere ook totaal niet
Jah accepteer de jury ook maar sommige commentaar punten kloppen ook niet helemaal
Het paard was lkkr vlot en voorwaarts, daarom had ik express maar 10 minuten ingereden, dan let ze nog lkkr op enzow
daantjuhhh schreef:hehe, zo was ik laatst 2de en ene laatste op de zelfde wedstrijd.
De proefjes gingen ong gelijk.
bij een ring had ik 142 en de ander 162.
En die van 142 ging eigenlijk nog iets fijner.
er was een meneer aan het kijken die intresse had in mijn paard: hij vroeg van alles over Olly en sluitte af met dat meisje kan nog ver komen met dat paard.
dan kom je zelf met een lekker gevoel de proef uit.
je hebt lekker gereden. paps verteld je over die vreemde die Olly geweldig vond en mij goed vond rijden.
nou je dag kan niet meer stuk.
kom je je punten halen.. huh?? 142????
je snapt er niks meer van.
Het enige foutje was veruimen en hals strekken.
en vanuit het ghalthouden maakte ze een minder nette overgang (niet slecht maar niet super netjes) een 6 je naar mijn mening.
Nou veruimen ging redelijk ong een 6 en hals strekken tja dat blijft op wedstrijd moeilijk en verdien ik ook echt een 2.
Maar op de keurige volte in galop met nette stelling en nette galopsprong, mooi rond gereden een 6?? tja wat moet je dan doen voor een 7 of 8??
een 2 is geen probleem zo gauw je voor iets goped dan ook maar een 7 of 8 geeft.
Tja jury sport.