Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Stap op de binnenhoefslag, zijgangen voorrang e.d.
* 
MissEvil schreef:en als je op andere handen rijdt, je moet elkaar een linkerhand kunnen geven tijdens het passeren![]()
*Maar er zijn er een heleboel die dat vergeten en je gewoon omverrijden*
Biepje schreef:in- en uitstappen niet op de hoefslag, linkerhand heeft voorrang, zijgangen hebben voorrang, iemand die op de hoefslag rijdt heeft voorrang op iemand die een figuur rijdt (of was het nu weer omgekeerd?). hou gewoon rekening met elkaar en dan komt het wel goed.
) Citaat:standaard bakregels denk ik . Stap op de binnenhoefslag, zijgangen voorrang e.d.
Citaat:idd,de meeste problemen komen omdat er niet uit de doppen gekeken wordt.
en zoek zelf een hoekje op waar je lekker los kunt rijden.
enne iedereen heeft last van dat ze elkaar in de wegrijden dus je bent niet de enige,ik wordt er ook wel eens krieger om...dat ik denk van sjonge ik wordt hier totaal overhoop gereden,maar als je zelf al eens begint met goed kijken,dan zul je merken dat het wel iets scheelt,maar ieder rijdt ieder in de weg,en daar doe je toch niet veel aan...
sharonalover schreef:Ik was laatst ook op een wedstrijd, staan er dus allemaal mensen op het losrijterrein les te geven, iets wat volgens mij niet mag en ook zeeeeeer irritant is!!
Ik daarf daar gewoon rond, komt er een meisje van links, die staat stil, en die was net van plan weg te rijden als ik langs kom, ik kon niet meer anders als rechtuit, of pal op de rem, maar dan ben ik weer vijf minuten bezig om haar ontspannen te krijgen, terwijl ik over 3 min. moest rijden, zei helemaal pissig, je kan ook wel even uitkijken hoor!!
dan heb ik echt zo'n idee van, ga effe lekker fietsen!!

MissEvil schreef:en als je op andere handen rijdt, je moet elkaar een linkerhand kunnen geven tijdens het passeren![]()
*Maar er zijn er een heleboel die dat vergeten en je gewoon omverrijden*
Is altijd wel wat actie. (bokkende paarden, gillende ruiters)