Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilonab schreef:Ik vlecht helemaal niks in zijn manen zijn stekels dus daar hoef ik niks aan te doen en in eerste instantie vlocht ik zijn maantop wel in maar nadat hij 2 keer zeer panisch werd nadat ik het eruit haalde heb ik besloten om dus ook zijn maantop niet meer in te vlechten.
://images.startpda.net/showImage.php/4479245_500_500_KLvQ.jpeg
Hier had ik hem nog wel ingevlochten en ik moet toegeven dat ik het wel mooier vind maar een paard wat in paniek raakt op het moment dat het eruit wordt gehaald vind ik minder leuk dus voortaan zijn voorpluk los.
Toydoll schreef:Dat valt dus lastig weg te werken in een vlecht of knot.korte of dunne maantop hebben vindt ik het mooier om het weg te werken in een vlecht/knot
little_angel schreef:bij het ene paard staat het mooi en bij een ander paard niet, gewoon kijken en doen wat je het mooiste vind staan!
plaats anders een foto van je paardje met ingevlochten maantop een eentje zonder ingevlochten maantop dan kunnen de bokkers hun mening geven;)
Emeraldo schreef:Wel invlechten. Het is niet verplicht, maar wel het mooiste!