dit is een groot evenement in brabant, s`ochtends begin je met het defile door eersel( er doen 150 aanspanningen en 150 equipes aan mee) en dan als je terug op de markt bent dan begint de orientatierit naar postel en dan weer van postel naar eersel terug en dan kom je op de markt weer binnen.
waar het mij om gaat is dat als het geen wedstrijd is, dat het hier niet thuis hoort. Ik woon in Veldhoven dus heb er wel van gehoord, maar ken de details niet, vandaar.
haha vorig jaar hebben stalleke en ik wel goed de rally gereden maar de jaren daarvoor deden we echt alleen voor de schoonheidsprijs mee.
maar ik moest afgelope jaar perse een geel dekje op van de baas van risk dus maakte we geen kans! dit jaar proberen we het wel maar ik zit op een fries dus moet nog ff kijken wat ik daar van kan maken
haha ja! ik ga in iedergeval geen knotjes meer bij manegepaarden maken! ik had vorig jaar palomino en toen had ik dus knotjes maar om die die er uit te halen daar doe je driekwartier/ uurtje over NA de rit dus nog... vond ik toen niet echt grappig
Als ik tiesto heb dan maak ik gewoon een hengstenvlecht denk ik...