Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is dus het verschil van 5/6-jury en 2/8-jury
) Zowel 's ochtends bij de lagere klasse's als 's middags bij M en Z en vooral de jury bij de hogere klasse's was idd ook wel zo, dat als iets mis ging kreeg je ook meteen een 2 of een 3... maar dan gaf hij ook wel weer 8-ens als iets echt goed ging en bij 1 iemand zelfs een negen op een keertwending waarbij hij ook zei dat hij weinig zo'n correcte keertwending nog tegen kwam op de wedstrijden... 
dus uiteindelijk had ze een 9 op verzorging (dus hadden ik en Lin eigenlijk een 9
)
als dat ik een onderdeel voor een 7en rijd. Dus is het in mijn geval ook wel logisch dat ik niet zo vaak 8en heb. Nu in de hogere klassen merk ik iig wel dat de jurys bijna allemaal kundig zijn imo. Uitzonderingen heb je altijd maar ik ga 8 tot 9 vd 10 x terug met het gevoel dat mn punten kloppen. 

Sjonniej schreef:Ja valt mij ook op.
Wel meteen een 4 als hij 1 galopsprong maakt in de middendraf, maar geen 8 als hij een super middendraf laat zien...
Maar 1 keer kwam het wel goed uit de verf en ik kreeg gelijk een 8, terwijl de rest van de proef niet erg goed ging.
]

Je kunt geen hoge punten geven voor iets dat dat niet verdient. En een 8 is toch een hoog cijfer.