Allemaal leuk en aardig, maar vóór 3 juli heb ik 3 wedstrijden L1 gereden, waarbij ik elke wedstrijd 2 winst heb behaald. Dat maakt L1+6. Toen op de wedstrijd van 3 juli ben ik één keer met vier benen geheel buiten de hekjes geweest en heb ik de proef niet afgemaakt. Dit levert toch 2 verliespunten op? (Ik had het nog in het reglement op gezocht én nagevraagd bij de KNHS zelf.) Dus dat zou dan L1+6-2 zijn = L1+4. Diezelfde wedstrijd heb ik nog wel een winstpunt in de tweede proef gereden, dus dat maakt L1+5.
En nu staat er op de KNHS site dus L1+7. Ik weet dat standen op de site soms niet kunnen kloppen, maar dit lijkt me zo onwaarschijnlijk omdat de gereden winstpunt er wel bij staat, maar de in diezelfde wedstrijd gereden verliespunten niet

Het enige dat ik me kan bedenken is dat óf de vereniging waar ik startte mijn eerste protocol niet heeft opgestuurd (dat zouden ze wel doen), maar dan krijg ik toch problemen want dat is de 1e proef en die is verplicht... Óf de KNHS heeft die verliespunten gewoon kwijtgescholden. Óf ze moeten het nog bijwerken natuurlijk...
Iemand die dit ook wel eens heeft gehad, en zo ja, gingen die punten er later nog af? Ik vind het zo ook wel best en ga zeker niet klagen, maar wil gewoon weten of ze nu zeker blijven staan of niet.